This HTML5 document contains 21 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/kategorie/
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/soutez/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/aktivita/
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/obor/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/druh-souteze/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/faze/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/typ/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/projekt/GA0/GA406/00/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/poskytovatel/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#

Statements

Subject Item
n2:0505
rdf:type
n3:Projekt
dcterms:description
Navrhovaný projekt je zaměřen na hlubší analýzu image firmy jako obrazu ve vědomí jednotlivce a zjištění validity metod používaných k výzkumu image. Cílem navrhovaného projektu je: - použít rozmanité metody (kvalitativní i kvantitativní) ke zjištění image několika dostatečně známých firem z oblasti služeb a porovnat zjištěný obraz těchto firem ve vědomí respondentů z hlediska obsahu a struktury - zhodnotit přínos, specifika a eventuální omezení jednotlivých metod analýzy image. Proposed project is focused on deeper analysis of the corporate image in the mind of an individual and on the assessing of the validity of methods used for analysis of image. The project´s objectives are: - to use a number of different methods (both qualitative and qualitative) to assess image of several sufficiently known companies from the service sector and to compare their representation in the mind of respondents from the content and structure point of view, - to assess the contribution, characteristics and limitations (if any) of individual research approaches.
dcterms:title
Corporate image as a reflection in the mind of and individual Image firmy jako obraz ve vědomí jednotlivce
n3:druh-souteze
n8:VS
n3:faze
n9:20213976
n3:hlavni-obor
n12:AN
n3:id-aktivity
n4:GA
n3:id-souteze
n6:SGA02002GA-ST
n3:kategorie
n11:0
n3:klicova-slova
Neuvedeno.
n3:pocet-koordinujicich-prijemcu
0
n3:poskytovatel
n7:GA0
n3:statni-podpora
445
n3:typProjektu
n10:P
n3:uznane-naklady
637
n3:pocet-prijemcu
1
n3:pocet-spoluprijemcu
1
n3:pocet-vysledku
9
n3:pocet-vysledku-zverejnovanych
9