This HTML5 document contains 26 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/kategorie/
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/soutez/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/aktivita/
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n5http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/obor/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/druh-souteze/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/projekt/GA0/GA403/05/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/faze/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/typ/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/smlouva/403/05/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/poskytovatel/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#

Statements

Subject Item
n2:2496
rdf:type
n3:Projekt
dcterms:description
"Plánovaný projekt se zabývá vztahy mezi vývojem trhu práce a vzdělaností v ČR. Projekt zkoumá výchozí předpoklad, podle něhož diferenciace trhu práce (většinou pojímána jako jeho dualizace) a její důsledky stále výrazněji ovlivňují nejen nároky na vzdělání, ale také na osobnostní faktory. Duální rozdělení trhu práce je velmi zjednodušené a je potřebná jeho podrobnější analýza s identifikací jeho jednotlivých segmentů. Rovněž uvedené procesy působí na vývoj prostorové diferenciace území, a proto jezoheldněn prostorový přístup.V minulosti vzdělání bylo pokládáno za odpověď na otázku ""Jak využít příležitostí k vzestupu"". V současnosti vzdělání je považováno spíše za odpověď na otázku ""Jak chránit lidi před sestupem"". Projekt je zaměřen na potvrzení této změny. Z teoretického hlediska výsledky mohou ovlivnit hodnocení teorie modernizace. Z empirického hlediska je projekt zaměřen na segmentační procesy trhu práce a na posun vzdělanosti k zaměstnavatelnosti. Procesy budou zkoumány na třech úrovních:" "Proposed project is focused on relations between the development of labour market and some aspects of education in the Czech Republic. The project examines a presumption according to which labour market differentiation (usually supposed as its dualization) and its consequences influence not only education demands but also personal ones. Duality fragmentation of labour market is very simple, more detailed analysis is needed to cover the identification of separate components. The processes influence the development of spatial differentiation in the territory. Thus, we take into account a spatial approach.In the past, education was supposed as an answer to a challenge ""How to take chances of going upward"". In present, education is supposed to be more than an answer to a question ""How to protect people from a decline"". The project searches a confirmation of this change. From a theoretical point of view results can influence the evaluation of theory of modernization. From an empirical point"
dcterms:title
Změny na trhu práce a perspektivy vzdělanosti v České republice Changes on the labour markets and perspectives of education in the Czech Republic
n3:cislo-smlouvy
n8:2496
n3:dalsi-vedlejsi-obor
n5:AN
n3:druh-souteze
n7:VS
n3:faze
n11:35325418
n3:hlavni-obor
n5:AO
n3:vedlejsi-obor
n5:AH
n3:id-aktivity
n12:GA
n3:id-souteze
n6:SGA02005GA-ST
n3:kategorie
n13:1
n3:klicova-slova
labour markets; segmentation; knowledge-based society; spatial differentiation
n3:konec-reseni
2007-12-31+01:00
n3:pocet-koordinujicich-prijemcu
0
n3:poskytovatel
n9:GA0
n3:start-reseni
2005-01-01+01:00
n3:statni-podpora
3372
n3:typProjektu
n4:P
n3:uznane-naklady
3372
n3:pocet-prijemcu
1
n3:pocet-spoluprijemcu
2
n3:pocet-vysledku
17
n3:pocet-vysledku-zverejnovanych
17