V návaznosti na výzkum marketingu a rustu inovacního potenciálu prumyslových podniku , podporovaný v období 1995 - 1997 GA CR a FR VUT Brno, budou pokracovat rešitelské aktivity zkoumající zvyšování konkurencní schopnosti výrobku prumyslových podniku.Prostredkem je vytvárení komplexních marketingových systému rízení firem a rust celkové výkonnosti. Cílem je uspokojování zahranicních zákazníku - konkurenceschopnost - a vyšší exportní výkonnost ceských prumyslových podniku.Výzkumné práce se zamerí na zpracování teoretických i metodických materiálu zobecnujících získané zkušenosti. Výsledky mohou být vyuzity pro tvorbu hospodárské politiky státu a pro aplikaci v ceských prumyslových i neprumyslových organizacích.Na Fakulte managementu a ekonomiky VUT Brno se vybuduje profesní pracovište - kabinet a laborator prumyslového inzenýrství pro vývoj a aplikaci techto metod.
Into contexture in development marketing and building-up inovation potential manufacturing company , advancement in date 1995 - 1997 GA CR and FR VUT BRNO, will continue answerable activity examining escalate competitive ability fabrics industrial compAssets is design complex marketing system administration company and building-up aggregate capacity. Aim is fill external client - competition-ability - and higher export performance Czech manufacturing company.Experimental working myself bring to bear in elaboration theoretical and methodical material generalized adventitious experience . Effect may be utilized for the sake of creation economic policy care and for applications in Czech manufacturing and nonInto Faculty management and economics VUT BRNO myself establish profession worked - cabinet and laboratory industrial engineering for development and application these method. (en)
Faktory ovlivňující konkurenceschopnost výrobce. Zásady koncipování průmyslové politiky. Konkurenceschopnost malých a středních firem s akcentem na regionální politiku. Úloha marketingu, logistická podpora, informační technologie. (en)
Faktory ovlivňující konkurenceschopnost výrobce. Zásady koncipování průmyslové politiky. Konkurenceschopnost malých a středních firem s akcentem na regionální politiku. Úloha marketingu, logistická podpora, informační technologie. (cs)