Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Elektronické korpusy byly na počátku využívány výhradně v lexikografii i pro vědecké účely. Časem se počítače staly široce dostupnými a dokonalejší software otevřel nové možnosti využívání korpusů i v aplikované lingvistice.Počítačové korpusy přinesly nové metody, které se staly základem pedagogických aplikací - využití ve studiu a učení jazyků. Mění se postavení studenta v procesu učení. Má možnost zkoumat, analyzovat, objevovat, stává se nezávislým a využívá teoretické znalosti. Cílem záměru je systematicky zkoumat možnosti, jak již nyní studentům jazykových kateder zpřístupnit využívání toho, co v budoucnosti bude nezbytnou součástí vzdělání učitele jazyka: korpusové metody, korpusy a nezbytné počítačové a telekomunikační dovednosti, protože většina databází je přstupná prostřednictvím Internetu. Jako instituce se zapojíme do mezinárodního výzkumu pedagogických aplikací korpusových metod.
- Computer corpora were at the beginning restricted to lexicography and research use. Gradually computers have become widely available and more sophisticated software offered new posibilities in corpus exploitation in applied linguistics. Computerization of corpora has brought new methods which are in the background of pedagogical applications. Data-driven learning encourages learner autonomy and an exploratory, discovery approach to learning. The objective of our proposal is to research into the possibilities of introducing our students to what will soon be a natural part of language teacher education: corpus methods, corpora, computer and Internet skills as the large corpora are now accessible via Internet. As an institution we will join the international research into educational applications of corpus linguistics. (en)
|
Title
| - Research into innovations in language education based on new methods and techniques derived from the latest developments in linguistics and informatics. (en)
- Koncepce modernizace studia jazyků založená na zpřístupnění využívání nových metod a techniky práce, které nabízí současný vývoj v lingvistice a informatice.
|
http://linked.open...kovaStatniPodpora
| |
http://linked.open...ez/celkoveNaklady
| |
http://linked.open...datumDodatniDoRIV
| |
http://linked.open...vavai/cez/dodavka
| |
http://linked.open...ez/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...in/vavai/cez/faze
| |
http://linked.open...ai/cez/hlavniObor
| |
http://linked.open...vai/cez/hodnoceni
| |
http://linked.open.../cez/klicovaSlova
| - computer corpora, applied linguistics, data-driven learning, learner autonomy, corpus linguistics, corpus methods, language teacher education, educational linguistics, discovery learning (en)
|
http://linked.open...cez/partnerHlavni
| |
http://linked.open...z/poceVysledkuRIV
| |
http://linked.open...inujicichPrijemcu
| |
http://linked.open...cez/pocetPrijemcu
| |
http://linked.open...ocetSpoluPrijemcu
| |
http://linked.open...enychVysledkuVRIV
| |
http://linked.open.../vavai/cez/resort
| |
http://linked.open...iciPoslednihoRoku
| |
http://linked.open...atUdajeProjZameru
| |
http://linked.open...usZobrazovaneFaze
| |
http://linked.open.../cez/vedlejsiObor
| |
http://linked.open...n/vavai/cez/zamer
| |
http://linked.open...sledkuDodavatelem
| - sloučen do MSM 134300004 (cs)
|
http://linked.open...cez/zivotniCyklus
| |
is http://linked.open...omain/vavai/zamer
of | |
is http://linked.open...n/vavai/cez/zamer
of | |