Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The selfregulation of emotional states is one of crucial prerequisites for autoregulated learning. Emotions must also be understood as motivators and as factors integrating/desintegrating learning activities.The main goal of the project is to analyze therole of emotions in the development of metacognitive and metamotivational learning strategies. The partial goals are following: 1) description and measurement of and coping with examination stress and failure-related negative emotions, 2) investigationof relations between positive and negative emotions on one hand, and, on the other hand, cognitive organization, decision making and task motivation, 3) analysis of prerequisites for induction of positive emotional states (including %22flow%22) in education,4) experimental evaluation of possibilities and outcomes of the following teacher's interventions: a) courses fostering emotional literacy, b)application of neurotechnology and traditional relaxation with emotionally disturbed children. (en)
- Sebereflexe a zvládání emocionálních stavů je předpokladem autoregulace učebních činností (např. Mareš, Man, Prokešová, 1996). Chápání emocí jako motivátoru a faktoru integrujících (nebo dezintegrujících) učební aktivity (např. Stuchlíková, 1996)umožňuje využít emocí při zvyšování efektivity učení. Cílem projektu je analyzovat roli emocí v utváření metakognitivních a metamotivačních strategií. Dílčí cíle jsou: 1) deskripce a diagnostika zkouškového stresu a z něj (či z neúspěchu) vyplývajícíchnegativních emocí (strachu, hněvu, lítosti, aj.) včetně strategií vyrovnávání se s nimi, 2) objasnění souvislostí pozitivních a negativních emocí s kognitivní organizací, rozhodovacími procesy a úkolovou motivací, 3) analýza předpokladu indukcepozitivních emocí při učení (včetne stavu %22flow%22), 4) experimentální ověření těchto intervencí učitele: a) programu rozvoje emoční gramotnosti realizovaného ve výuce, b) využití neurotechnologií a relaxačních metod u dětí s emocionálními problémy.
|
Title
| - Emotional Determimants of Educational Process (en)
- Emoční determinanty učení a vyučování
|
http://linked.open...kovaStatniPodpora
| |
http://linked.open...ez/celkoveNaklady
| |
http://linked.open...datumDodatniDoRIV
| |
http://linked.open...vavai/cez/dodavka
| |
http://linked.open...ez/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...in/vavai/cez/faze
| |
http://linked.open...ai/cez/hlavniObor
| |
http://linked.open...vai/cez/hodnoceni
| |
http://linked.open.../cez/kategorieVaV
| |
http://linked.open.../cez/klicovaSlova
| - emotion,selfregulation,metacognition, metamotivation,emotional literacy,examination stress,neurotechnology (en)
|
http://linked.open...icUkonceniPodpory
| |
http://linked.open...icZahajeniPodpory
| |
http://linked.open...cez/partnerHlavni
| |
http://linked.open...z/poceVysledkuRIV
| |
http://linked.open...inujicichPrijemcu
| |
http://linked.open...cez/pocetPrijemcu
| |
http://linked.open...ocetSpoluPrijemcu
| |
http://linked.open...enychVysledkuVRIV
| |
http://linked.open.../vavai/cez/resort
| |
http://linked.open...okUkonceniPodpory
| |
http://linked.open...okZahajeniPodpory
| |
http://linked.open...iciPoslednihoRoku
| |
http://linked.open...atUdajeProjZameru
| |
http://linked.open...usZobrazovaneFaze
| |
http://linked.open.../cez/vedlejsiObor
| |
http://linked.open...n/vavai/cez/zamer
| |
http://linked.open...sledkuDodavatelem
| - Deskripce a diagnostika zkouškového stresu, neúspěchu a negativních emocí. Analýza předpokladu indukce pozitivních emocí. Souvislosti pozitivních a negativních emocí s kognitivní organizací, rozhodovacími procesy a úkolovou motivací. (en)
- Deskripce a diagnostika zkouškového stresu, neúspěchu a negativních emocí. Analýza předpokladu indukce pozitivních emocí. Souvislosti pozitivních a negativních emocí s kognitivní organizací, rozhodovacími procesy a úkolovou motivací. (cs)
|
http://linked.open...cez/zivotniCyklus
| |
is http://linked.open...omain/vavai/zamer
of | |
is http://linked.open...n/vavai/cez/zamer
of | |