Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Energy consumption is one of the most relevant parameters in road construction, with volumes of emitted greenhouse gases closely related. There are several possibilities and solutions how to reduce the energy demand and processing temperatures. One of the primary requirements of energy consumption decrease is to retain performance related, mechanical and physical properties of asphalt mixes or structural pavement layers as with traditional hot asphalt technologies. This paper deals with issue of processing temperature decrease with emphasis on usage of additives with viscosity reducing effect. (en)
- Energetická náročnost je jedním z hlavních parametrů v silničním stavitelství. S ní souvisí objemy množství uvolňovaných emisí skleníkových plynů. K snižování spotřeby energie a k snižování výrobních a pracovních teplot v technologiích asfaltových vozovek vede několik cest. Zásadní podmínkou při snižování energetické náročnosti je zachování funkčních, mechanicko-fyzikálních vlastností směsí resp. konstrukčních vrstev na úrovni klasických horkých technologiích. Příspěvek se zabývá problematikou snižování teplot s důrazem na využití nízkoviskózních přísad
- Energetická náročnost je jedním z hlavních parametrů v silničním stavitelství. S ní souvisí objemy množství uvolňovaných emisí skleníkových plynů. K snižování spotřeby energie a k snižování výrobních a pracovních teplot v technologiích asfaltových vozovek vede několik cest. Zásadní podmínkou při snižování energetické náročnosti je zachování funkčních, mechanicko-fyzikálních vlastností směsí resp. konstrukčních vrstev na úrovni klasických horkých technologiích. Příspěvek se zabývá problematikou snižování teplot s důrazem na využití nízkoviskózních přísad (cs)
|
Title
| - Snižování pracovních teplot v technologiích asfaltových vozovek, možná řešení
- Processing Temperature Decrease in Asphalt Pavement Technologies, Possible Solutions (en)
- Snižování pracovních teplot v technologiích asfaltových vozovek, možná řešení (cs)
|
skos:prefLabel
| - Snižování pracovních teplot v technologiích asfaltových vozovek, možná řešení
- Processing Temperature Decrease in Asphalt Pavement Technologies, Possible Solutions (en)
- Snižování pracovních teplot v technologiích asfaltových vozovek, možná řešení (cs)
|
skos:notation
| - RIV/75095360:_____/09:#0000036!RIV10-GA0-75095360
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/75095360:_____/09:#0000036
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - warm asphalt mix, processing temperature reduction, asphalt mix (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Sborník odborné konference se zahraniční účastí Pozemní komunikace 2009
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Mondschein, Petr
- Valentin, Jan
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - České vysoké učení technické v Praze. Fakulta stavební
|
https://schema.org/isbn
| |