Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Doprava patří mezi nejvýznamnější zdroje hluku v životním prostředí a jedním ze základních předpokladů efektivního hodnocení a řízení hluku v životním prostředí je určení míry expozice hlukem prostřednictvím adekvátních hodnotících metod. Za tímto účelem byla navržena metodika zjišťování počtu osob zasažených hlukem silniční dopravy. V současnosti tato metodika je ověřena ve studii proveditelnosti ve vybraných modelových územích, výstupy jsou procentní stanovení počtu obyvatel zasažených dopravním hlukem v jednotlivých pětidecibelových pásmech. Základními vstupními údaji pro hlukové výpočty jsou dopravní data pro vybranou silniční síť, vstupní i výstupní data jsou zpracovávána v prostředí softwaru SoundPLAN, který umožňuje jejich efektivní grafickou prezentaci.
- Doprava patří mezi nejvýznamnější zdroje hluku v životním prostředí a jedním ze základních předpokladů efektivního hodnocení a řízení hluku v životním prostředí je určení míry expozice hlukem prostřednictvím adekvátních hodnotících metod. Za tímto účelem byla navržena metodika zjišťování počtu osob zasažených hlukem silniční dopravy. V současnosti tato metodika je ověřena ve studii proveditelnosti ve vybraných modelových územích, výstupy jsou procentní stanovení počtu obyvatel zasažených dopravním hlukem v jednotlivých pětidecibelových pásmech. Základními vstupními údaji pro hlukové výpočty jsou dopravní data pro vybranou silniční síť, vstupní i výstupní data jsou zpracovávána v prostředí softwaru SoundPLAN, který umožňuje jejich efektivní grafickou prezentaci. (cs)
- Road traffic has a dominant position among noise sources and to achieve the effective assessment and management of noise from the point of view of long-term noise burden, the research team is also concentrated on the assessment of noise burden of people affected by road traffic noise. For this purpose, the method for determination of the number of affected people was proposed. At present the method is verified in the feasibility study in model localities, the outputs are percentages of inhabitants affected by road traffic noise in particular 5-dB bands. The basic input data for noise calculations are data on traffic on the selected road network; the inputs and outputs are being processed in the environment of the software SoundPLAN that enables their adequate graphical presentation. (en)
|
Title
| - Stanovení hlukové zátěže z dopravy
- Determination of noise burden from transport (en)
- Stanovení hlukové zátěže z dopravy (cs)
|
skos:prefLabel
| - Stanovení hlukové zátěže z dopravy
- Determination of noise burden from transport (en)
- Stanovení hlukové zátěže z dopravy (cs)
|
skos:notation
| - RIV/71009477:_____/06:#E_519!RIV07-MD0-71009477
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/71009477:_____/06:#E_519
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| |
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Doprava, zdraví a životní prostředí
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Dvořáková, Petra
- Cholava, Rudolf
- Smékal, Petr
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Centrum dopravního výzkumu
|
https://schema.org/isbn
| |