Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The are many situations in medical practice that could be identified as difficult when referring to a contact between medical practitioner and a client. Medical practitioners need to know how deal with such situations, need to know how to handle them, and how to respond correctly. It is important to be prepared for an untypical behavior of clients. The article deals with the issue of difficult clients in the practice of medical nurses. It is expected from a professional nurse, - and rightly so, that she will act adequately to a given situation, with regard to the individuality of clients, and with the understanding of varying reactions of the ill, which could be considered natural in certain situations. Generally, it is possible to say that ?difficult? is a client who is more demanding in terms of cooperation when compared to other clients. It is clear, however, that many factors are involved in evaluating how ?difficult? the client is. These factors actuate from the client himself, but also from the (en)
- Ve zdravotnické praxi, při kontaktu zdravotníka s klientem, existuje mnoho situací, které by se daly označit za obtížné. S těmito situacemi se zdravotníci musejí umět vyrovnat, musí je zvládat a správně v nich reagovat. Důležité je být na netypické chování klientů připraven. Příspěvek se zabývá problematikou obtížných klientů v ošetřovatelské praxi. Od sestry - profesionálky se právem očekává jednání, jež je adekvátní dané situaci, s ohledem na individualitu klientů, pochopení nejrůznějších reakcí nemocného, které je v určitých situacích možné považovat za přirozené. Obecně lze říci, že ?obtížný? je klient, který je náročnější pro spolupráci ve srovnání s ostatními klienty. Je však jisté, že v hodnocení ?obtížnosti? klienta hraje významnou roli celá řada faktorů. Tyto faktory působí jak ze strany klienta samotného, tak ze strany toho, kdo jej hodnotí. Hodnocení je tedy více či méně subjektivní. Záměrem příspěvku je upozornit na klienty (situace při kontaktu s klienty), které lze označit za ?obtížné? a
- Ve zdravotnické praxi, při kontaktu zdravotníka s klientem, existuje mnoho situací, které by se daly označit za obtížné. S těmito situacemi se zdravotníci musejí umět vyrovnat, musí je zvládat a správně v nich reagovat. Důležité je být na netypické chování klientů připraven. Příspěvek se zabývá problematikou obtížných klientů v ošetřovatelské praxi. Od sestry - profesionálky se právem očekává jednání, jež je adekvátní dané situaci, s ohledem na individualitu klientů, pochopení nejrůznějších reakcí nemocného, které je v určitých situacích možné považovat za přirozené. Obecně lze říci, že ?obtížný? je klient, který je náročnější pro spolupráci ve srovnání s ostatními klienty. Je však jisté, že v hodnocení ?obtížnosti? klienta hraje významnou roli celá řada faktorů. Tyto faktory působí jak ze strany klienta samotného, tak ze strany toho, kdo jej hodnotí. Hodnocení je tedy více či méně subjektivní. Záměrem příspěvku je upozornit na klienty (situace při kontaktu s klienty), které lze označit za ?obtížné? a (cs)
|
Title
| - Sestra a %22obtížný%22 klient
- Sestra a %22obtížný%22 klient (cs)
- Ethics. ?Difficult client?. Nurse. Empathy. Communication. (en)
|
skos:prefLabel
| - Sestra a %22obtížný%22 klient
- Sestra a %22obtížný%22 klient (cs)
- Ethics. ?Difficult client?. Nurse. Empathy. Communication. (en)
|
skos:notation
| - RIV/70883521:28150/10:63509986!RIV11-MSM-28150___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/70883521:28150/10:63509986
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Ethics. %22Difficult client%22. Nurse. Empathy. Communication. (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Zborník z 2. medzinárodnej konferencie Etické aspekty ošetrovateľskej starostlivosti v teórii a praxi
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Cichá, Martina
- Štecová, M.
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - VERBUM -vydavatelstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |