About: Možnosti rozvoje pedagogické kondice v pregraduální přípravě sociálních pedagogů     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Příspěvek se zabývá problematikou rozvoje pedagogické kondice v pregraduální přípravě studentů sociální pedagogiky na Ústavu pedagogických věd Fakulty humanitních studií Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Pedagogickou kondicí, která je výsledkem psychosomatické přípravy, je zde rozuměna schopnost autenticky a tvořivě jednat, v otevřených sociálních, v našem případě, herních situacích. Tato psychosomatická kultivace otevírá před studentem potřebu výchovy k hlasu, k řečovému a pohybovému jednání. Ve všech těchto psychosomatických disciplínách nejde jen o techniky, ale pedagog pomáhá studentovi najít jeho individuální výraz. Stěžejním cílem je podněcovat studenty, aby svým jednáním sami vytvářeli situace a objevovali tak možnosti vlastního autentického projevu. Děje se tak prostřednictvím vlastní aktivity, zkušenosti, prožitku sebereflexe, sdílené s ostatními členy skupiny, což má napomoci v kvalitnějším sebepoznání v oblasti řeči a těla, a uvědomění si toho, že jednat znamená nastavit se na vzn
  • Příspěvek se zabývá problematikou rozvoje pedagogické kondice v pregraduální přípravě studentů sociální pedagogiky na Ústavu pedagogických věd Fakulty humanitních studií Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Pedagogickou kondicí, která je výsledkem psychosomatické přípravy, je zde rozuměna schopnost autenticky a tvořivě jednat, v otevřených sociálních, v našem případě, herních situacích. Tato psychosomatická kultivace otevírá před studentem potřebu výchovy k hlasu, k řečovému a pohybovému jednání. Ve všech těchto psychosomatických disciplínách nejde jen o techniky, ale pedagog pomáhá studentovi najít jeho individuální výraz. Stěžejním cílem je podněcovat studenty, aby svým jednáním sami vytvářeli situace a objevovali tak možnosti vlastního autentického projevu. Děje se tak prostřednictvím vlastní aktivity, zkušenosti, prožitku sebereflexe, sdílené s ostatními členy skupiny, což má napomoci v kvalitnějším sebepoznání v oblasti řeči a těla, a uvědomění si toho, že jednat znamená nastavit se na vzn (cs)
  • The presented paper deals with problems of development of pedagogical condition in pregradual preparation of students who study social pedagogy at the Department of Pedagogical Sciences of the Faculty of Humanities, Tomas Bata University in Zlin. Pedagogical condition, which is a result of psychosomatic preparation, is an ability to act authentically and creatively in open social, in our case game situations. This psychosomatic cultivation calls for the need of voice education, speech and motor acting of students. In all these psychosomatic disciplines not only the techniques themselves are important but the pedagogist helps the student to find his/her individual expression. The key aim is to encourage students to create situations through their acting and thus discover possibilities of their authentic manifestation. This happens through self-activity, experience, self-reflection experience shared with the other members of the group, which should help a superior self-recognition in speech an (en)
Title
  • Možnosti rozvoje pedagogické kondice v pregraduální přípravě sociálních pedagogů
  • POSSIBILITIES OF DEVELOPMENT OF PEDAGOGICAL CONDITION IN (en)
  • Možnosti rozvoje pedagogické kondice v pregraduální přípravě sociálních pedagogů (cs)
skos:prefLabel
  • Možnosti rozvoje pedagogické kondice v pregraduální přípravě sociálních pedagogů
  • POSSIBILITIES OF DEVELOPMENT OF PEDAGOGICAL CONDITION IN (en)
  • Možnosti rozvoje pedagogické kondice v pregraduální přípravě sociálních pedagogů (cs)
skos:notation
  • RIV/70883521:28150/09:63508028!RIV10-GA0-28150___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • P(GA406/06/1571)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 327740
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/70883521:28150/09:63508028
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • analysis of self-reflections; a questionnaire for students; semi-structured discussions with selected students (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [3CBA8FB564D8]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Nitra
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • IV. medzinárodná konferencia doktorandov odborov psychológia a sociálna práca
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...vavai/riv/projekt
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Valachová, Pavla
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
https://schema.org/isbn
  • 978-80-8094-660-9
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 28150
is http://linked.open...avai/riv/vysledek of
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 117 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software