Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Příspěvek se zabývá problematikou rozvoje pedagogické kondice v pregraduální přípravě studentů sociální pedagogiky na Ústavu pedagogických věd Fakulty humanitních studií Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Pedagogickou kondicí, která je výsledkem psychosomatické přípravy, je zde rozuměna schopnost autenticky a tvořivě jednat, v otevřených sociálních, v našem případě, herních situacích. Tato psychosomatická kultivace otevírá před studentem potřebu výchovy k hlasu, k řečovému a pohybovému jednání. Ve všech těchto psychosomatických disciplínách nejde jen o techniky, ale pedagog pomáhá studentovi najít jeho individuální výraz. Stěžejním cílem je podněcovat studenty, aby svým jednáním sami vytvářeli situace a objevovali tak možnosti vlastního autentického projevu. Děje se tak prostřednictvím vlastní aktivity, zkušenosti, prožitku sebereflexe, sdílené s ostatními členy skupiny, což má napomoci v kvalitnějším sebepoznání v oblasti řeči a těla, a uvědomění si toho, že jednat znamená nastavit se na vzn
- Příspěvek se zabývá problematikou rozvoje pedagogické kondice v pregraduální přípravě studentů sociální pedagogiky na Ústavu pedagogických věd Fakulty humanitních studií Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Pedagogickou kondicí, která je výsledkem psychosomatické přípravy, je zde rozuměna schopnost autenticky a tvořivě jednat, v otevřených sociálních, v našem případě, herních situacích. Tato psychosomatická kultivace otevírá před studentem potřebu výchovy k hlasu, k řečovému a pohybovému jednání. Ve všech těchto psychosomatických disciplínách nejde jen o techniky, ale pedagog pomáhá studentovi najít jeho individuální výraz. Stěžejním cílem je podněcovat studenty, aby svým jednáním sami vytvářeli situace a objevovali tak možnosti vlastního autentického projevu. Děje se tak prostřednictvím vlastní aktivity, zkušenosti, prožitku sebereflexe, sdílené s ostatními členy skupiny, což má napomoci v kvalitnějším sebepoznání v oblasti řeči a těla, a uvědomění si toho, že jednat znamená nastavit se na vzn (cs)
- The presented paper deals with problems of development of pedagogical condition in pregradual preparation of students who study social pedagogy at the Department of Pedagogical Sciences of the Faculty of Humanities, Tomas Bata University in Zlin. Pedagogical condition, which is a result of psychosomatic preparation, is an ability to act authentically and creatively in open social, in our case game situations. This psychosomatic cultivation calls for the need of voice education, speech and motor acting of students. In all these psychosomatic disciplines not only the techniques themselves are important but the pedagogist helps the student to find his/her individual expression. The key aim is to encourage students to create situations through their acting and thus discover possibilities of their authentic manifestation. This happens through self-activity, experience, self-reflection experience shared with the other members of the group, which should help a superior self-recognition in speech an (en)
|
Title
| - Možnosti rozvoje pedagogické kondice v pregraduální přípravě sociálních pedagogů
- POSSIBILITIES OF DEVELOPMENT OF PEDAGOGICAL CONDITION IN (en)
- Možnosti rozvoje pedagogické kondice v pregraduální přípravě sociálních pedagogů (cs)
|
skos:prefLabel
| - Možnosti rozvoje pedagogické kondice v pregraduální přípravě sociálních pedagogů
- POSSIBILITIES OF DEVELOPMENT OF PEDAGOGICAL CONDITION IN (en)
- Možnosti rozvoje pedagogické kondice v pregraduální přípravě sociálních pedagogů (cs)
|
skos:notation
| - RIV/70883521:28150/09:63508028!RIV10-GA0-28150___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/70883521:28150/09:63508028
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - analysis of self-reflections; a questionnaire for students; semi-structured discussions with selected students (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| - Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
|
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - IV. medzinárodná konferencia doktorandov odborov psychológia a sociálna práca
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |