About: An Internet Natural Science Remote e-Labortory (INRe-L) for Remote Experiments,     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Internet Natural Science Remote e-Laboratory (INRe-L) as a contribution to a remote laboratories cluster within EU, with remote interactive experiments has been established and is presented. The cluster was established as a common undertaking of three universities - Charles University in Prague, Tomas Bata University in Zlin, and Trnava University in Trnava. At the present stage of development e-laboratory includes the experiments from physics, chemistry and environment monitoring with 13 free access experiments, running round the clock. The laboratory uses the unified approach, as the hardware is the ISES (Internet School Experimental System) and its modules (see www.ises.info), and the software for the server-client connection is based on Internet web services with common browser and Java applets. The unique quality of the system is its simplicity both in the use and in the compiling (using the paste and copy approach of the pre built building blocks), enabling the easy using of experiments by any interested and, on top of this, easy building of new experiments by using ISES hardware and ISES CONTROL KIT software. The experiments may be found both on http://www.ises.info and http://kf.truni.sk/remotelab . The laboratory has been extensively used for teaching purposes using Integrated e-Learning (INTe-L) - a new strategy of education based on e-experimentation. (en)
  • Informační a komunikační technologie ( ICT umožnily zavést integrovaný e -learning ( INTE -L) jako novou strategii pro výuku fyziky v inženýrském vzdělání. Je založen na metodách, které používají vědy k poznání reálného světa. INTE -L využívá e- laboratoř, která se skládá ze vzdálených experimentů , e- simulací a e- učebnice . K Jeho hlavní funkci patří pozorování reálných jevů, případně ve vyhodnocení dat ,hledání relevantních informací , jejich třídění a skladování . Teprve potom přijde vysvětlení a matematické formování obecných zákonů a jejich důsledků . Základem této metody je aktivní účast student ve vzdělávacím procesu a to jak na seminářích a laboratorních cvičení , ale také jeho / její výrazně zvýšená aktivita ve formě projektů, vyhledávání informací , prezentace apod. V této kapitole uvádíme obrysy vzdálené laboratoře integrované v INTE -L systému, použití Internetového Školního Experimentálního Systému ISES . jako software se využívá ISES WEB Control. Navrhujeme architekturu pro provádění vzdálené laboratoře s přenosem dat po internetu , na základě standardních a opakovaných ISES modulů , jako hardware a software ISES Java l . Learning Management System ( LMS) MOODLE se ukázal, jako velmi účinný prostředek pro organizaci kurzů fyziky . První zkušenosti z výuky jednotek Volný pád ( http://remotelab4.truni.sk ), Jednoduché kyvadlo ( http://remotelab5.truni.sk ) a Vlastní a vynucené kmity odst. www.ises.info jsou presentovány .
  • Informační a komunikační technologie ( ICT umožnily zavést integrovaný e -learning ( INTE -L) jako novou strategii pro výuku fyziky v inženýrském vzdělání. Je založen na metodách, které používají vědy k poznání reálného světa. INTE -L využívá e- laboratoř, která se skládá ze vzdálených experimentů , e- simulací a e- učebnice . K Jeho hlavní funkci patří pozorování reálných jevů, případně ve vyhodnocení dat ,hledání relevantních informací , jejich třídění a skladování . Teprve potom přijde vysvětlení a matematické formování obecných zákonů a jejich důsledků . Základem této metody je aktivní účast student ve vzdělávacím procesu a to jak na seminářích a laboratorních cvičení , ale také jeho / její výrazně zvýšená aktivita ve formě projektů, vyhledávání informací , prezentace apod. V této kapitole uvádíme obrysy vzdálené laboratoře integrované v INTE -L systému, použití Internetového Školního Experimentálního Systému ISES . jako software se využívá ISES WEB Control. Navrhujeme architekturu pro provádění vzdálené laboratoře s přenosem dat po internetu , na základě standardních a opakovaných ISES modulů , jako hardware a software ISES Java l . Learning Management System ( LMS) MOODLE se ukázal, jako velmi účinný prostředek pro organizaci kurzů fyziky . První zkušenosti z výuky jednotek Volný pád ( http://remotelab4.truni.sk ), Jednoduché kyvadlo ( http://remotelab5.truni.sk ) a Vlastní a vynucené kmity odst. www.ises.info jsou presentovány . (cs)
Title
  • An Internet Natural Science Remote e-Labortory (INRe-L) for Remote Experiments, (en)
  • Přírodovědné e-laboratoře se vzdálenými experimenty ( INREe-L)
  • Přírodovědné e-laboratoře se vzdálenými experimenty ( INREe-L) (cs)
skos:prefLabel
  • An Internet Natural Science Remote e-Labortory (INRe-L) for Remote Experiments, (en)
  • Přírodovědné e-laboratoře se vzdálenými experimenty ( INREe-L)
  • Přírodovědné e-laboratoře se vzdálenými experimenty ( INREe-L) (cs)
skos:notation
  • RIV/70883521:28140/11:43866624!RIV12-GA0-28140___
http://linked.open...avai/predkladatel
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • P(GA202/09/1206)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 223660
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/70883521:28140/11:43866624
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • Remote experiments, Integrated e-Learning, Physics education, Remote and virtual laboratories (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [694A1B7D14DE]
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Arlington, VA, 22205, USA
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
  • 2011
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Innovations 2011: World Innovations in Engineering Education and Research
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...vavai/riv/projekt
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Ožvoldová, Miroslava
  • Schauer, František
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • INEER, Potomac, MD,
https://schema.org/isbn
  • 978-0-9818868-2-4
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 28140
is http://linked.open...avai/riv/vysledek of
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 58 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software