About: Possibilities for more illustrative, more effektive and more quality teaching mathematics with the cognitive technologies     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Tato disertační práce je zaměřena na výzkum implementace a využití kognitivních technologií v hodinách matematiky na středních školách.V teoretické části jsou stručně představeny kognitivní technologie z hlediska jejich rozdělení v matematice včetně uvedení základních aspektů jejich užití (psychologické, pedagogické, kurikulární). Je zde charakterizován také současný stav v začleňování kognitivních technologií do výuky matematiky,vliv jejich užití na práci učitele a jsou definovány zásadní překážky v jejich integraci do výuky. Následuje přehled programových prostředí dynamických geometrických systémů, přičemž zvláštní pozornost je věnována nejrozšířenějšímu produktu z této oblasti, softwaru Cabri Geometrie. V této souvislosti je zmíněno kvalitativně nové pojetí výuky geometrie, které se v poslední době začíná uplatňovat i na našich školách (interaktivní a dynamická geometrie,investigativní geometrie).V části věnované pedagogickému výzkumu je podrobně popsána struktura, organizace a uspořádání pedagogi
  • Tato disertační práce je zaměřena na výzkum implementace a využití kognitivních technologií v hodinách matematiky na středních školách.V teoretické části jsou stručně představeny kognitivní technologie z hlediska jejich rozdělení v matematice včetně uvedení základních aspektů jejich užití (psychologické, pedagogické, kurikulární). Je zde charakterizován také současný stav v začleňování kognitivních technologií do výuky matematiky,vliv jejich užití na práci učitele a jsou definovány zásadní překážky v jejich integraci do výuky. Následuje přehled programových prostředí dynamických geometrických systémů, přičemž zvláštní pozornost je věnována nejrozšířenějšímu produktu z této oblasti, softwaru Cabri Geometrie. V této souvislosti je zmíněno kvalitativně nové pojetí výuky geometrie, které se v poslední době začíná uplatňovat i na našich školách (interaktivní a dynamická geometrie,investigativní geometrie).V části věnované pedagogickému výzkumu je podrobně popsána struktura, organizace a uspořádání pedagogi (cs)
  • The thesis focuses on the implementation and use of cognitive technologies in mathematics lessons at grammar schools. Its theoretical part briefly introduces cognitive technologies and presents their differences in mathematics and basic aspects of their use (psychological, pedagogical, curricular ). It characterises the current situation in integrating cognitive technologies into the teaching of mathematics and their impact on the work of teachers. It also defines fundamental barriers to this integration. Furthermore, it presents programming environments of several dynamic geometric systems with the stress on the most widespread product in this area - Cabri Geometry. In this context the thesis examines a qualitatively new approach to teaching geometry, which is now starting to be used at our grammar schools (interactive and dynamic geometry, investigative geometry).The practical part of the thesis deals with pedagogic research. It describes in detail the structure and organisation of the pedagogic exp (en)
Title
  • Possibilities for more illustrative, more effektive and more quality teaching mathematics with the cognitive technologies (en)
  • Možnoti zvyšování názornosti, efektivity a kvality výuky matematiky využitím kognitivních technologií
  • Možnoti zvyšování názornosti, efektivity a kvality výuky matematiky využitím kognitivních technologií (cs)
skos:prefLabel
  • Possibilities for more illustrative, more effektive and more quality teaching mathematics with the cognitive technologies (en)
  • Možnoti zvyšování názornosti, efektivity a kvality výuky matematiky využitím kognitivních technologií
  • Možnoti zvyšování názornosti, efektivity a kvality výuky matematiky využitím kognitivních technologií (cs)
skos:notation
  • RIV/70883521:28140/07:63505947!RIV08-MSM-28140___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • S
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 435506
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/70883521:28140/07:63505947
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • Cognitive technologies; dynamic geometric systems; Cabri Geometry; Cabri Java applets; pedagogic research; pedagogic experiment; Analysis of Covariance; Analysis of Variance; computer aided teaching; implementation of cognitive technologies into the teaching. (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [D607D4B2B20D]
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Sedláček, Lubomír
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 28140
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 8 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software