Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Jak můžeme emoce v marketingu a marketingové komunikaci využít, význam pro spotřební a nákupní chování. Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat pozitivní a trvalé vztahy. Jaké kanály můžeme využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace. Případové studie, které představují široké spektrum poznatků z oblasti uplatnění emocí v marketingu v tom nejširším slova smyslu.
- Jak můžeme emoce v marketingu a marketingové komunikaci využít, význam pro spotřební a nákupní chování. Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat pozitivní a trvalé vztahy. Jaké kanály můžeme využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace. Případové studie, které představují široké spektrum poznatků z oblasti uplatnění emocí v marketingu v tom nejširším slova smyslu. (cs)
- How can emotions in marketing and marketing communications use, meaning for the consumer and shopping behavior. How to use emotional communication for the interest of customers and build positive and lasting relationships. What channels can be used to support the emotional impact of marketing communications. Case studies, representing a broad spectrum of knowledge from the application of emotion in marketing in the broadest sense of the word. (en)
|
Title
| - Emoce v marketingu. Jak získat srdce zákazníka
- Emoce v marketingu. Jak získat srdce zákazníka (cs)
- Emotions in marketing. How to win the hearts of customers (en)
|
skos:prefLabel
| - Emoce v marketingu. Jak získat srdce zákazníka
- Emoce v marketingu. Jak získat srdce zákazníka (cs)
- Emotions in marketing. How to win the hearts of customers (en)
|
skos:notation
| - RIV/70883521:28130/14:43872046!RIV15-MSM-28130___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/70883521:28130/14:43872046
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - customer; buying behavior; consumer behavior; communications; marketing; emotions (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
| - monografie, 5414. publikace
|
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Emoce v marketingu. Jak získat srdce zákazníka
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Jurášková, Olga
- Juříková, Martina
- Vysekalová, Jitka
|
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |