Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Life of our society without non-governmental non-profit organizations is nowadays unimaginable, because they are working across a wide range of areas - from social, cultural, environmental - to educational. The contemporary financial crisis weighs heavily upon non-profit organizations whose budgets were reduced up to half. That is why these organizations get themselves into the state of emergency, particularly because there is a huge loss of corporate benefactors and also the number of private donors is gradually decreasing. Nevertheless (or therefore) they shouldn?t ignore, besides the realization of their missions, the importance and necessity of effective communication as well, i.e. for example finding ways into public awareness to gain (en)
- Život společnosti bez nevládních neziskových organizací je dnes již nepředstavitelný, neboť pracují v celém spektru oblastí - od sociálních, kulturních, ekologických - až po vzdělávací. Současná finanční krize tíží i neziskové organizace, jejichž rozpočty se zkrátily až o polovinu a organizace se tak samy dostávají do stavu ohrožení, neboť současně ubývá zejména firemních mecenášů a pozvolna se snižuje i počet soukromých dárců. Přesto (či právě proto) by neměly opomíjet, vedle realizace svých poslání, rovněž význam a nezbytnost efektivní komunikace, tzn. např. hledání cest do povědomí veřejnosti a získat tak její podporu, vytvářet pozitivní image pro danou organizaci, nalézt vhodné formy prezentace myšlenek, získat další členy a spolupracovníky, zejména pokud jde o mladou generaci. Právě flexibilní neziskový sektor pak může sehrát klíčovou roli při ekonomické obnově i tvorbě pracovních míst.
- Život společnosti bez nevládních neziskových organizací je dnes již nepředstavitelný, neboť pracují v celém spektru oblastí - od sociálních, kulturních, ekologických - až po vzdělávací. Současná finanční krize tíží i neziskové organizace, jejichž rozpočty se zkrátily až o polovinu a organizace se tak samy dostávají do stavu ohrožení, neboť současně ubývá zejména firemních mecenášů a pozvolna se snižuje i počet soukromých dárců. Přesto (či právě proto) by neměly opomíjet, vedle realizace svých poslání, rovněž význam a nezbytnost efektivní komunikace, tzn. např. hledání cest do povědomí veřejnosti a získat tak její podporu, vytvářet pozitivní image pro danou organizaci, nalézt vhodné formy prezentace myšlenek, získat další členy a spolupracovníky, zejména pokud jde o mladou generaci. Právě flexibilní neziskový sektor pak může sehrát klíčovou roli při ekonomické obnově i tvorbě pracovních míst. (cs)
|
Title
| - Efektivita komunikace neziskových organizací z pohledu současné středoškolské mládeže
- Efektivita komunikace neziskových organizací z pohledu současné středoškolské mládeže (cs)
- Effectiveness of communication non-profit organizations from viewpoint of current high school youth (en)
|
skos:prefLabel
| - Efektivita komunikace neziskových organizací z pohledu současné středoškolské mládeže
- Efektivita komunikace neziskových organizací z pohledu současné středoškolské mládeže (cs)
- Effectiveness of communication non-profit organizations from viewpoint of current high school youth (en)
|
skos:notation
| - RIV/70883521:28130/10:63510133!RIV11-MSM-28130___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/70883521:28130/10:63510133
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Non-profit organizations; non-profit sector; marketing; marketing communications; marketing of non-profit organizations. (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Špecifiká regionálního a neziskového marketingu
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |