Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - An integral part of each project, co-financed by EU funds is publicity. Its aim is to publish the completed projects efficiently and effectively all appropriate means to promote and that is the approach and explain to citizens. In order to be properly publicized and effectively implemented, it must understand its meaning and become acquainted with other factors and contexts that are part of the marketing considerations and decisions affecting them. At the beginning is the definition of mission, vision and values. At their base there is a communication strategy with a clear-cut procedure works. (en)
- Nedílnou součástí každého projektu, spolufinancovaného z fondů EU je publicita. Jejím cílem je realizované projekty účinně zveřejňovat a všemi vhodnými prostředky účinně propagovat a tím je přibližovat a vysvětlovat občanům. Aby byla publicita správně a účinně realizována, je třeba porozumět jejímu smyslu a seznámit se i s dalšími faktory a souvislostmi, které jsou součástí úvah o marketingových rozhodnutích a ovlivňují je. Na počátku stojí definice poslání, vize a hodnot. Na jejich bázi vzniká komunikační strategie s jasně daným postupem tvorby.
- Nedílnou součástí každého projektu, spolufinancovaného z fondů EU je publicita. Jejím cílem je realizované projekty účinně zveřejňovat a všemi vhodnými prostředky účinně propagovat a tím je přibližovat a vysvětlovat občanům. Aby byla publicita správně a účinně realizována, je třeba porozumět jejímu smyslu a seznámit se i s dalšími faktory a souvislostmi, které jsou součástí úvah o marketingových rozhodnutích a ovlivňují je. Na počátku stojí definice poslání, vize a hodnot. Na jejich bázi vzniká komunikační strategie s jasně daným postupem tvorby. (cs)
|
Title
| - ZVÝŠENÍ ÚČINNOSTI PUBLICITY PROJEKTU
- ZVÝŠENÍ ÚČINNOSTI PUBLICITY PROJEKTU (cs)
- INCREASING THE EFFECTIVENESS OF THE PROJECT PUBLICITY (en)
|
skos:prefLabel
| - ZVÝŠENÍ ÚČINNOSTI PUBLICITY PROJEKTU
- ZVÝŠENÍ ÚČINNOSTI PUBLICITY PROJEKTU (cs)
- INCREASING THE EFFECTIVENESS OF THE PROJECT PUBLICITY (en)
|
skos:notation
| - RIV/70883521:28130/10:63510130!RIV11-MSM-28130___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/70883521:28130/10:63510130
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Structural Funds; publicity; Corporate Identity; Communication; Company Culture; Corporate Design; Communication Strategy (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Sborník recenzovaných příspěvků z konference Grant Project Management
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |