Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Modern findings obtained through continuous learning, the entrepreneurial talent of the Baťa Family and intense commitment were what led the town of Zlin to flourish during the first decades of the 20th Century. The Baťa footwear factory developed rapidly. People working in Baťa facilities learned to live and work in a new way. Baťa values were supported and shared and were manifested in the Company Culture. Key values Baťa were the working man, services, customers, work, development, and innovations. These values were part of each and every activity. These elements of Company Culture Baťa are valuable until today. (en)
- Moderní poznatky, získávané stálým učením, podnikatelský talent rodiny Baťů a vysoké pracovní nasazení byly příčinou rozkvětu města Zlína v prvních desetiletích 20. století. Továrna na výrobu obuvi zaznamenala prudký rozvoj. Lidé se učili žít a pracovat novým způsobem. Baťovské hodnoty byly podporovány a sdíleny, projevovaly se ve firemní kultuře. Klíčovými hodnotami byl pracující člověk, služba, zákazník, práce, rozvoj a inovace. Projevovaly ve všech aktivitách. Tyto prvky firemní kultury jsou platné dodnes.
- Moderní poznatky, získávané stálým učením, podnikatelský talent rodiny Baťů a vysoké pracovní nasazení byly příčinou rozkvětu města Zlína v prvních desetiletích 20. století. Továrna na výrobu obuvi zaznamenala prudký rozvoj. Lidé se učili žít a pracovat novým způsobem. Baťovské hodnoty byly podporovány a sdíleny, projevovaly se ve firemní kultuře. Klíčovými hodnotami byl pracující člověk, služba, zákazník, práce, rozvoj a inovace. Projevovaly ve všech aktivitách. Tyto prvky firemní kultury jsou platné dodnes. (cs)
|
Title
| - Firemní kultura Baťa jako subsystém Corporate Identity
- Firemní kultura Baťa jako subsystém Corporate Identity (cs)
- Corporate culture as a subsystem of Bata Corporate Identity (en)
|
skos:prefLabel
| - Firemní kultura Baťa jako subsystém Corporate Identity
- Firemní kultura Baťa jako subsystém Corporate Identity (cs)
- Corporate culture as a subsystem of Bata Corporate Identity (en)
|
skos:notation
| - RIV/70883521:28130/10:63510129!RIV11-MSM-28130___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/70883521:28130/10:63510129
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Bata; company culture; corporate culture; customer; employee; Zlin (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Mezinárodní Baťova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |