About: Ideál edukace baťovského pedagogického systému – průmyslový člověk     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Příspěvek upozorňuje na institucionální kontinuitu edukace osobnosti, v Baťovském pedagogickém systému, s ohledem na věk osobnosti. Smyslem celoživotního edukačního systému, který vytvořila firma Baťa a.s. během svého fungování, bylo utváření pozitivních osobnostních kvalit obyvatel města Zlína. Edukace průmyslového člověka byla součástí již mateřských škol, které firma Baťa a.s. provozovala, následně byla rozvíjena na měšťanských školách a posléze završena na středoškolských a učňovských vzdělávacích institucích. Absolvováním těchto tří vzdělávacích stupňů, které provozovala firma Baťa a.s., nebyla však edukace završena. Kontinuálně se rozvíjela i během celoživotního rozvoje osobnosti, kterého se účastnili všichni zaměstnanci firmy Baťa a.s. Cílem celoživotního vzdělávání Baťovského pedagogického systému, v období let 1918 – 1945, bylo formovat pozitivní osobností kvality obyvatel města Zlína a rozvíjet vysokou profesionalitu pracovníků firmy Baťa a.s. a vychovat tzv. průmyslového člověka. Osobnost průmyslového člověka byla postupně během několika let fungování firmy Baťa úzce profilována. Článek představuje jednotlivé formy edukace průmyslového člověka v kontextu doby. Vzhledem k tomu, že se jedná o čerpání znalostí převážně z dokumentů pramenné povahy, zakládá se výzkum na kvalitativních metodách a to zejména metodě historické analýzy primárních dokumentů.
  • Příspěvek upozorňuje na institucionální kontinuitu edukace osobnosti, v Baťovském pedagogickém systému, s ohledem na věk osobnosti. Smyslem celoživotního edukačního systému, který vytvořila firma Baťa a.s. během svého fungování, bylo utváření pozitivních osobnostních kvalit obyvatel města Zlína. Edukace průmyslového člověka byla součástí již mateřských škol, které firma Baťa a.s. provozovala, následně byla rozvíjena na měšťanských školách a posléze završena na středoškolských a učňovských vzdělávacích institucích. Absolvováním těchto tří vzdělávacích stupňů, které provozovala firma Baťa a.s., nebyla však edukace završena. Kontinuálně se rozvíjela i během celoživotního rozvoje osobnosti, kterého se účastnili všichni zaměstnanci firmy Baťa a.s. Cílem celoživotního vzdělávání Baťovského pedagogického systému, v období let 1918 – 1945, bylo formovat pozitivní osobností kvality obyvatel města Zlína a rozvíjet vysokou profesionalitu pracovníků firmy Baťa a.s. a vychovat tzv. průmyslového člověka. Osobnost průmyslového člověka byla postupně během několika let fungování firmy Baťa úzce profilována. Článek představuje jednotlivé formy edukace průmyslového člověka v kontextu doby. Vzhledem k tomu, že se jedná o čerpání znalostí převážně z dokumentů pramenné povahy, zakládá se výzkum na kvalitativních metodách a to zejména metodě historické analýzy primárních dokumentů. (en)
  • Příspěvek upozorňuje na institucionální kontinuitu edukace osobnosti, v Baťovském pedagogickém systému, s ohledem na věk osobnosti. Smyslem celoživotního edukačního systému, který vytvořila firma Baťa a.s. během svého fungování, bylo utváření pozitivních osobnostních kvalit obyvatel města Zlína. Edukace průmyslového člověka byla součástí již mateřských škol, které firma Baťa a.s. provozovala, následně byla rozvíjena na měšťanských školách a posléze završena na středoškolských a učňovských vzdělávacích institucích. Absolvováním těchto tří vzdělávacích stupňů, které provozovala firma Baťa a.s., nebyla však edukace završena. Kontinuálně se rozvíjela i během celoživotního rozvoje osobnosti, kterého se účastnili všichni zaměstnanci firmy Baťa a.s. Cílem celoživotního vzdělávání Baťovského pedagogického systému, v období let 1918 – 1945, bylo formovat pozitivní osobností kvality obyvatel města Zlína a rozvíjet vysokou profesionalitu pracovníků firmy Baťa a.s. a vychovat tzv. průmyslového člověka. Osobnost průmyslového člověka byla postupně během několika let fungování firmy Baťa úzce profilována. Článek představuje jednotlivé formy edukace průmyslového člověka v kontextu doby. Vzhledem k tomu, že se jedná o čerpání znalostí převážně z dokumentů pramenné povahy, zakládá se výzkum na kvalitativních metodách a to zejména metodě historické analýzy primárních dokumentů. (cs)
Title
  • Ideál edukace baťovského pedagogického systému – průmyslový člověk
  • Ideál edukace baťovského pedagogického systému – průmyslový člověk (en)
  • Ideál edukace baťovského pedagogického systému – průmyslový člověk (cs)
skos:prefLabel
  • Ideál edukace baťovského pedagogického systému – průmyslový člověk
  • Ideál edukace baťovského pedagogického systému – průmyslový člověk (en)
  • Ideál edukace baťovského pedagogického systému – průmyslový člověk (cs)
skos:notation
  • RIV/70883521:28120/14:43872677!RIV15-MSM-28120___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • S
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 20247
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/70883521:28120/14:43872677
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • člověk,; průmyslový; systému; pedagogického; baťovského; edukace; Ideál (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [FCC92A6C54F4]
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Liberec
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
  • 1
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Vzdělávací snahy firmy Baťa - vybrané problémy
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Končitíková, Gabriela
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Technická univerzita v Liberci
https://schema.org/isbn
  • 978-80-7494-152-8
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 28120
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 47 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software