Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Článek pojednává o problematice nakupování na Internetových obchodech. Vychází z provedeného dotazníkového šetření mezi konečnými spotřebiteli a zabývá se nejen důvody, kritérii či motivy, které vedou zákazníky k využití e-shopu, ale také spokojeností zákazníků se servisem při nákupu na Internetu. Průzkum proběhl jako součást projektu Interní grantové agentury Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně IGA/80/FaME/10/A na téma Role kvality, spokojenosti a důvěry v procesu tvorby zákaznické loajality v prostředí e-commerce na B2C a B2B trzích v ČR.
- Článek pojednává o problematice nakupování na Internetových obchodech. Vychází z provedeného dotazníkového šetření mezi konečnými spotřebiteli a zabývá se nejen důvody, kritérii či motivy, které vedou zákazníky k využití e-shopu, ale také spokojeností zákazníků se servisem při nákupu na Internetu. Průzkum proběhl jako součást projektu Interní grantové agentury Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně IGA/80/FaME/10/A na téma Role kvality, spokojenosti a důvěry v procesu tvorby zákaznické loajality v prostředí e-commerce na B2C a B2B trzích v ČR. (cs)
- This article deals with the issue of how we/people/ use e-shops. The basis of this article is a questionnaire survey among final consumers and deals of only with the reasons, motives or criteria that lead customers to use e-shop, but also lead to customer satisfaction with the services hen purchasing on the Internet. This survey was conducted as part of the Internal Grant Agency of Tomas Bata University in Zlín, IGA/80/FaME/10/A entitled Role of quality, satisfaction and confidence in the process of creating customer loyalty in an e-commerce environment on B2C and B2B markets in the Czech Republic. (en)
|
Title
| - SPOKOJENOST, DŮVĚRA A ZÁKAZNICKÁ LOAJALITA V PROSTŘEDÍ E-COMMERCE NA B2C TRZÍCH V ČR
- SPOKOJENOST, DŮVĚRA A ZÁKAZNICKÁ LOAJALITA V PROSTŘEDÍ E-COMMERCE NA B2C TRZÍCH V ČR (cs)
- Satisfaction, Confidence and Customer Loyalty in an e-commerce environment on B2C markets in the Czech Republic. (en)
|
skos:prefLabel
| - SPOKOJENOST, DŮVĚRA A ZÁKAZNICKÁ LOAJALITA V PROSTŘEDÍ E-COMMERCE NA B2C TRZÍCH V ČR
- SPOKOJENOST, DŮVĚRA A ZÁKAZNICKÁ LOAJALITA V PROSTŘEDÍ E-COMMERCE NA B2C TRZÍCH V ČR (cs)
- Satisfaction, Confidence and Customer Loyalty in an e-commerce environment on B2C markets in the Czech Republic. (en)
|
skos:notation
| - RIV/70883521:28120/12:43867887!RIV13-MSM-28120___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/70883521:28120/12:43867887
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - e-commerce, e-shop, satisfaction, trust, consumer loyalty, reasons for online shopping, B2C market (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Acta academica karviniensia
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Pilík, Michal
- Piska, Josef
- Sasínková, Martina
|
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |