Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Článek se zabývá vlivem nových marketingových a obchodních trendů – slevových portálů a srovnávačů cen – na věrnost a loajalitu zákazníků. Také se zamýšlí nad etickou rovinou tohoto zákaznického chování. Doposud veškeré marketingové teorie hovoří o tom, že ziskovější zákazník je ten, který se vrací a který pravidelně utrácí v naší prodejně (firmě) peníze. Dnes je možné se domnívat, že tomu už dávno tak není. Ziskovějším se pro firmu stává zákazník, který navštíví firmu jednou a možná se už nevrátí než ten, který se vrací pravidelně. Proč? Aby firma udržela zákazníka, musí do něj investovat mnoho peněz.
- Článek se zabývá vlivem nových marketingových a obchodních trendů – slevových portálů a srovnávačů cen – na věrnost a loajalitu zákazníků. Také se zamýšlí nad etickou rovinou tohoto zákaznického chování. Doposud veškeré marketingové teorie hovoří o tom, že ziskovější zákazník je ten, který se vrací a který pravidelně utrácí v naší prodejně (firmě) peníze. Dnes je možné se domnívat, že tomu už dávno tak není. Ziskovějším se pro firmu stává zákazník, který navštíví firmu jednou a možná se už nevrátí než ten, který se vrací pravidelně. Proč? Aby firma udržela zákazníka, musí do něj investovat mnoho peněz. (cs)
- The paper deals with new marketing and business trends influence – discount portals – on loyalty and customers´ faithfulness. It also reflects on the ethical plane of customer behaviour. So far, all marketing theory talks about that the customer is more profitable who returns regularly and spend money in our shop. Today it is possible to believe that this is not so long ago. Profitable for the company becomes a customer who visits the company once and perhaps never returns than the one who returns regularly. Why? To keep the customer, you need to invest much money. (en)
|
Title
| - Is it ethical to be disloyal? (en)
- Je etické být neloajální?
- Je etické být neloajální? (cs)
|
skos:prefLabel
| - Is it ethical to be disloyal? (en)
- Je etické být neloajální?
- Je etické být neloajální? (cs)
|
skos:notation
| - RIV/70883521:28120/11:43867127!RIV12-MSM-28120___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/70883521:28120/11:43867127
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - marketing, new marketing trends, discount portals, faithfulness, loyalty (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |