About: Is it ethical to be disloyal?     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Článek se zabývá vlivem nových marketingových a obchodních trendů – slevových portálů a srovnávačů cen – na věrnost a loajalitu zákazníků. Také se zamýšlí nad etickou rovinou tohoto zákaznického chování. Doposud veškeré marketingové teorie hovoří o tom, že ziskovější zákazník je ten, který se vrací a který pravidelně utrácí v naší prodejně (firmě) peníze. Dnes je možné se domnívat, že tomu už dávno tak není. Ziskovějším se pro firmu stává zákazník, který navštíví firmu jednou a možná se už nevrátí než ten, který se vrací pravidelně. Proč? Aby firma udržela zákazníka, musí do něj investovat mnoho peněz.
  • Článek se zabývá vlivem nových marketingových a obchodních trendů – slevových portálů a srovnávačů cen – na věrnost a loajalitu zákazníků. Také se zamýšlí nad etickou rovinou tohoto zákaznického chování. Doposud veškeré marketingové teorie hovoří o tom, že ziskovější zákazník je ten, který se vrací a který pravidelně utrácí v naší prodejně (firmě) peníze. Dnes je možné se domnívat, že tomu už dávno tak není. Ziskovějším se pro firmu stává zákazník, který navštíví firmu jednou a možná se už nevrátí než ten, který se vrací pravidelně. Proč? Aby firma udržela zákazníka, musí do něj investovat mnoho peněz. (cs)
  • The paper deals with new marketing and business trends influence – discount portals – on loyalty and customers´ faithfulness. It also reflects on the ethical plane of customer behaviour. So far, all marketing theory talks about that the customer is more profitable who returns regularly and spend money in our shop. Today it is possible to believe that this is not so long ago. Profitable for the company becomes a customer who visits the company once and perhaps never returns than the one who returns regularly. Why? To keep the customer, you need to invest much money. (en)
Title
  • Is it ethical to be disloyal? (en)
  • Je etické být neloajální?
  • Je etické být neloajální? (cs)
skos:prefLabel
  • Is it ethical to be disloyal? (en)
  • Je etické být neloajální?
  • Je etické být neloajální? (cs)
skos:notation
  • RIV/70883521:28120/11:43867127!RIV12-MSM-28120___
http://linked.open...avai/predkladatel
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • S
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 206369
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/70883521:28120/11:43867127
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • marketing, new marketing trends, discount portals, faithfulness, loyalty (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [38C53FD00577]
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Pilík, Michal
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 28120
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 58 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software