Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Culture, including museums, has been gaining increasingly important place among the socio-economic issues. In connection with a shift in perception from traditional functions of museums such as education and protection of cultural heritage towards market-oriented sector of the entertainment industry the marketing is growing in importance. One of the main marketing tasks is to identify both profile and preferences and expectations of both visitors to the possibility of better targeting of marketing tools. It is in this direction is oriented this article. Using the Slovácké Museum in Uherske Hradiste as a case study the article discusses the traditional assumptions about basic demographic and socioeconomic characteristics of visitors to museums, taking into account the specifics of museums according to their orientation. At the same questions are summarized selected preferences and expectations of visitors with the formulation of recommendations. (en)
- Kultura, včetně muzeí, získává v současnosti stále významnější místo ve společensko-ekonomických tématech. V souvislosti s posunem vnímání muzeí od tradičních funkcí vzdělávání a ochrany kulturního dědictví směrem k tržně orientovanému sektoru zábavního průmyslu roste v muzeích význam marketingu. Jedním z hlavních úkolů marketingu muzeí je identifikovat jednak profil a jednak preference a očekávání návštěvníků pro možnost lepšího zacílení marketingových nástrojů. A právě v tomto směru je orientován tento článek. S využitím Slováckého muzea v Uherském Hradišti jako případové studie, článek diskutuje tradiční předpoklady týkající se základních demografických a socioekonomických charakteristik návštěvníků muzeí se zohledněním specifik muzeí podle jejich zaměření. Současně jsou shrnuty vybrané otázky preferencí a očekávání návštěvníků s formulaci doporučení.
- Kultura, včetně muzeí, získává v současnosti stále významnější místo ve společensko-ekonomických tématech. V souvislosti s posunem vnímání muzeí od tradičních funkcí vzdělávání a ochrany kulturního dědictví směrem k tržně orientovanému sektoru zábavního průmyslu roste v muzeích význam marketingu. Jedním z hlavních úkolů marketingu muzeí je identifikovat jednak profil a jednak preference a očekávání návštěvníků pro možnost lepšího zacílení marketingových nástrojů. A právě v tomto směru je orientován tento článek. S využitím Slováckého muzea v Uherském Hradišti jako případové studie, článek diskutuje tradiční předpoklady týkající se základních demografických a socioekonomických charakteristik návštěvníků muzeí se zohledněním specifik muzeí podle jejich zaměření. Současně jsou shrnuty vybrané otázky preferencí a očekávání návštěvníků s formulaci doporučení. (cs)
|
Title
| - Marketing in the Museums – case study of Slovácké museum in Uherské Hradiště (en)
- Marketing v muzeích - případová studie Slováckého muzea v Uherském Hradišti
- Marketing v muzeích - případová studie Slováckého muzea v Uherském Hradišti (cs)
|
skos:prefLabel
| - Marketing in the Museums – case study of Slovácké museum in Uherské Hradiště (en)
- Marketing v muzeích - případová studie Slováckého muzea v Uherském Hradišti
- Marketing v muzeích - případová studie Slováckého muzea v Uherském Hradišti (cs)
|
skos:notation
| - RIV/70883521:28120/11:43865302!RIV12-MSM-28120___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/70883521:28120/11:43865302
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Marketing, culture, case study, Slovácké Museum (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Popelka, Petr
- Hájek, Oldřich
- Novosák, Jiří
|
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |