About: Zákaznická loajalita v e-marketingovém prostředí na B2C on-line trzích v ČR     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • This paper continues the previous author?s paper Internet impact on business: e-Commerce development in the Czech Republic which was published in Acta academica karviniensia in 2/2009 issue. The paper deals with on-line consumer?s behaviour. Internet buying passes through global boom. A lot of customers understand that it is possible save money in time of economics crisis which rules whole world. On-line buying is not only a kind of privilege for customers who have Internet connection and work with it but it becomes a part of everyday life. The firms noticed that more and more customers buy on B2C on-line markets. Most of them started with Internet advertising because traditional advertising is waste of money. The effective way for them is to invest into Internet advertising not only in banners form but also in forms of e-mail marketing, affiliate marketing, PPC advertising, AdWords, AdSence etc. This paper is continuation of author?s last paper Internet impact on business: e-Commerce development in t (en)
  • Článek navazuje na článek Vliv Internetu na obchod: vývoj e-commerce v České republice, který byl zveřejněn ve 2/2009 časopisu Acta academica karviniensia. Příspěvek se zabývá zákaznickým chováním na on-line spotřebitelských trzích. Internetové nakupování zažívá celosvětově obrovský boom. Mnoho zákazníků si uvědomuje, že v dnešní době ekonomické krize, která ovládá celý svět, je možno při on-line nakupování výrazně ušetřit finanční prostředky. On-line nakupování už není pouze nějakým druhem výsady pro ty, kteří mají připojení a pracují s Internetem, ale stává se každodenní součástí našeho života. Firmy se čím dál častěji vydávají cestou Internetu. Zjistily, že čím dál více zákazníků začíná nakupovat právě na B2C on-line trzích. Mnohé z nich došly k závěru, že reklama v tradičních médiích je ztrátou peněz, že daleko efektivnější pro ně je investovat do reklamy internetové, nejen ve formě bannerů, ale především ve formě e-mailové marketingu, affiliate marketingu, PPC reklamy, AdWords, AdSence aj. Článek
  • Článek navazuje na článek Vliv Internetu na obchod: vývoj e-commerce v České republice, který byl zveřejněn ve 2/2009 časopisu Acta academica karviniensia. Příspěvek se zabývá zákaznickým chováním na on-line spotřebitelských trzích. Internetové nakupování zažívá celosvětově obrovský boom. Mnoho zákazníků si uvědomuje, že v dnešní době ekonomické krize, která ovládá celý svět, je možno při on-line nakupování výrazně ušetřit finanční prostředky. On-line nakupování už není pouze nějakým druhem výsady pro ty, kteří mají připojení a pracují s Internetem, ale stává se každodenní součástí našeho života. Firmy se čím dál častěji vydávají cestou Internetu. Zjistily, že čím dál více zákazníků začíná nakupovat právě na B2C on-line trzích. Mnohé z nich došly k závěru, že reklama v tradičních médiích je ztrátou peněz, že daleko efektivnější pro ně je investovat do reklamy internetové, nejen ve formě bannerů, ale především ve formě e-mailové marketingu, affiliate marketingu, PPC reklamy, AdWords, AdSence aj. Článek (cs)
Title
  • Zákaznická loajalita v e-marketingovém prostředí na B2C on-line trzích v ČR
  • Zákaznická loajalita v e-marketingovém prostředí na B2C on-line trzích v ČR (cs)
  • Customers´ loyalty in e-marketing environment on B2C markets in the Czech Republic (en)
skos:prefLabel
  • Zákaznická loajalita v e-marketingovém prostředí na B2C on-line trzích v ČR
  • Zákaznická loajalita v e-marketingovém prostředí na B2C on-line trzích v ČR (cs)
  • Customers´ loyalty in e-marketing environment on B2C markets in the Czech Republic (en)
skos:notation
  • RIV/70883521:28120/10:63509821!RIV11-MSM-28120___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • S
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
  • 1
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 299264
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/70883521:28120/10:63509821
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • Internet; e-Commerce; consumer; B2C market; e-marketing mix; consumer buying behaviour; loyalty (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...odStatuVydavatele
  • CZ - Česká republika
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [6E0781692DED]
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Acta academica karviniensia
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...v/svazekPeriodika
  • 11
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Pilík, Michal
issn
  • 1212-415X
number of pages
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 28120
is http://linked.open...avai/riv/vysledek of
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 58 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software