About: Metodika marketingového výzkumu kulturních aspektů     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • The article deals with the methodological steps of marketing research focusing on cultural aspects of Czech television advertising. The aim is to compare different approaches in research carried out on a sample of two groups ? experts and general public. For the purpose of research was used seven product categories, which through its diversity will help to provide a comprehensive picture of the use of advertising appeals primarily in television spots for Czech audiences. This paper does not deal with specific research results. (en)
  • Článek se zabývá metodickými kroky marketingového výzkumu, jehož zaměření se týká kulturních aspektů využitých v české televizní reklamě. Cílem je srovnání rozdílných přístupů v dotazování u odborné a naopak u laické veřejnosti. Pro potřeby výzkumu bylo využito sedmi produktových kategorií, které díky své různorodosti pomohou poskytnout komplexní obraz o využívání reklamních apelů v televizních spotech primárně určených českému divákovi. Předmětem článku nejsou konkrétní výsledky zkoumání.
  • Článek se zabývá metodickými kroky marketingového výzkumu, jehož zaměření se týká kulturních aspektů využitých v české televizní reklamě. Cílem je srovnání rozdílných přístupů v dotazování u odborné a naopak u laické veřejnosti. Pro potřeby výzkumu bylo využito sedmi produktových kategorií, které díky své různorodosti pomohou poskytnout komplexní obraz o využívání reklamních apelů v televizních spotech primárně určených českému divákovi. Předmětem článku nejsou konkrétní výsledky zkoumání. (cs)
Title
  • Metodika marketingového výzkumu kulturních aspektů
  • Methodology of Cultural Aspects of Marketing Research (en)
  • Metodika marketingového výzkumu kulturních aspektů (cs)
skos:prefLabel
  • Metodika marketingového výzkumu kulturních aspektů
  • Methodology of Cultural Aspects of Marketing Research (en)
  • Metodika marketingového výzkumu kulturních aspektů (cs)
skos:notation
  • RIV/70883521:28120/10:63509818!RIV11-MSM-28120___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • S
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 270839
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/70883521:28120/10:63509818
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • Marketing research; questionnaire; cultural aspects; advertising appeal; experts; general public; TV advertising. (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [E7CB92058CA0]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • Karviná
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Opava
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • proceedings of the 3rd international scientific conference for PhD. Students and young scientists, School of Business Administration in Karvina
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Kubíčková, Eliška
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Slezská univerzita v Opavě
https://schema.org/isbn
  • 978-80-7248-620-5
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 28120
is http://linked.open...avai/riv/vysledek of
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 58 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software