Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Otázka životního prostředí je v současné době stále aktuálnějším tématem a jak podniky, tak i spotřebitelé se o tuto problematiku zajímají. Zvyšuje se propagace výrobků, které byly vyrobeny na základě zásad tzv. ekodesignu prostřednictvím zeleného marketingu. Těmito tématy jsem se zabývala ve svém příspěvku. První bod popisuje pojem ekodesign, jeho význam a vznik. Dále jsou definovány jeho zásady, které by měly být dodržovány při návrzích a realizaci výrobků. Poslední dva body jsou věnovány zelenému marketingu, jeho stavu u nás a v zahraničí a překážkám, s jakými se může potýkat.
- Otázka životního prostředí je v současné době stále aktuálnějším tématem a jak podniky, tak i spotřebitelé se o tuto problematiku zajímají. Zvyšuje se propagace výrobků, které byly vyrobeny na základě zásad tzv. ekodesignu prostřednictvím zeleného marketingu. Těmito tématy jsem se zabývala ve svém příspěvku. První bod popisuje pojem ekodesign, jeho význam a vznik. Dále jsou definovány jeho zásady, které by měly být dodržovány při návrzích a realizaci výrobků. Poslední dva body jsou věnovány zelenému marketingu, jeho stavu u nás a v zahraničí a překážkám, s jakými se může potýkat. (cs)
- Living environment is becoming more and more an actual theme of these days and both companies and consumers are getting interested in this issue. The promotion of products, which were produced on the basis of ecodesign and promoted through the green marketing, is increasing. These themes were bases to my paper. The first part describes the term ?ecodesign?, its meaning and origin. The principles, which should be complied throughout the designing and realization of the products are also defined. Last two parts dedicated to green marketing, its status in our and foreign countries and the obstacles it can encounter. (en)
|
Title
| - Ekodesign a zelený marketing
- Ekodesign a zelený marketing (cs)
- Ekodesign and green marketing (en)
|
skos:prefLabel
| - Ekodesign a zelený marketing
- Ekodesign a zelený marketing (cs)
- Ekodesign and green marketing (en)
|
skos:notation
| - RIV/70883521:28120/10:63509791!RIV11-MSM-28120___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/70883521:28120/10:63509791
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Living environment; ecodesign; green marketing; Corporate Social Responsibility. (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Mezinárodní Baťova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |