Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Organizations have to observe new trends and changes in the relationships to their customers to be successful in the contemporary turbulent world. It is wasted to ask why. Customers buy their products and use their services. Nowadays customers are changing and their present requirements are diametrical different from their past ones. In the paper, the author deals with the term v-CRM. Facilitating better understanding he discusses the term CRM first, then e-CRM and last v-CRM. In the paper, the author presents a chapter about organizational values that is connected with the topic of the paper. We have to realize that the relationships to customers that are based on values will determine the future of worldwide business regardless of branch in that our firm acts. (en)
- Pokud chceme v dnešním turbulentním světě uspět, musíme neustále sledovat nové trendy či změny ve vztahu k našim zákazníkům. Je zbytečné se ptát proč. Vždyť oni kupují naše výrobky, jim poskytujeme naše služby. Zákazníci se vyvíjejí a jejich dnešní požadavky se diametrálně liší od požadavků v minulosti. V článku se zabývám pojmem v-CRM. Aby došlo k lepšímu pochopení a nedošlo k přetrhnutí logické nitě, nejdříve se zmiňuji o CRM, následně e-CRM a poslední je právě zmiňované v-CRM. V článku jsem uvedl i kapitolku o firemních hodnotách, které s touto problematikou úzce souvisí. Musíme si uvědomit, že vztah k zákazníkům, který je založený na hodnotách, bude určovat budoucnost celosvětového podnikání a je jedno v kterém odvětví naše firma působí.
- Pokud chceme v dnešním turbulentním světě uspět, musíme neustále sledovat nové trendy či změny ve vztahu k našim zákazníkům. Je zbytečné se ptát proč. Vždyť oni kupují naše výrobky, jim poskytujeme naše služby. Zákazníci se vyvíjejí a jejich dnešní požadavky se diametrálně liší od požadavků v minulosti. V článku se zabývám pojmem v-CRM. Aby došlo k lepšímu pochopení a nedošlo k přetrhnutí logické nitě, nejdříve se zmiňuji o CRM, následně e-CRM a poslední je právě zmiňované v-CRM. V článku jsem uvedl i kapitolku o firemních hodnotách, které s touto problematikou úzce souvisí. Musíme si uvědomit, že vztah k zákazníkům, který je založený na hodnotách, bude určovat budoucnost celosvětového podnikání a je jedno v kterém odvětví naše firma působí. (cs)
|
Title
| - V-CRM
- V-CRM (en)
- V-CRM (cs)
|
skos:prefLabel
| - V-CRM
- V-CRM (en)
- V-CRM (cs)
|
skos:notation
| - RIV/70883521:28120/06:63505050!RIV07-MSM-28120___
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/70883521:28120/06:63505050
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| |
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Mezinárodní Baťova doktorandská konference
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |