Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Although there are no exact rules in business, which guarantee us a success of our company no matter what we produce or provide, our existence is determinated by our ability to keep up with the latest trends or changes related to our customers for (because) they are the final arbiters of quality of our products and services. In my article I deal with questions of CRM (Customer Relationship Management) from the general point of view that means I describe the origin of this definition, Its focus on effects, contribution or risks. Our customers are developing and theire today's requirements are diametrically different from requirements in the past that is why I am to mention future of our relationship to customers. (en)
- I když v podnikání neexistují jasná pravidla, která nám zaručují úspěšnost naší společnosti bez ohledu na to co vyrábíme či poskytujeme, je pro nás existenčně nutné, neustále sledovat nové trendy či změny ve vztahu k našim zákazníkům, neboť oni jsou konečnými arbitry kvality výrobků a služeb. Ve svém článku se zabývám problematikou CRM (Customer Relationship Management) ze všeobecného pohledu, tzn. že popisuji, odkud tento pojem přichází, jeho zaměření na účinky, přínosy či rizika. Jelikož se naši zákazníci vyvíjejí a jejich dnešní požadavky se diametrálně liší od požadavků v minulosti, zmíním se i o budoucnosti našeho vztahu k zákazníkům.
- I když v podnikání neexistují jasná pravidla, která nám zaručují úspěšnost naší společnosti bez ohledu na to co vyrábíme či poskytujeme, je pro nás existenčně nutné, neustále sledovat nové trendy či změny ve vztahu k našim zákazníkům, neboť oni jsou konečnými arbitry kvality výrobků a služeb. Ve svém článku se zabývám problematikou CRM (Customer Relationship Management) ze všeobecného pohledu, tzn. že popisuji, odkud tento pojem přichází, jeho zaměření na účinky, přínosy či rizika. Jelikož se naši zákazníci vyvíjejí a jejich dnešní požadavky se diametrálně liší od požadavků v minulosti, zmíním se i o budoucnosti našeho vztahu k zákazníkům. (cs)
|
Title
| - Customer Relationship Management
- Customer Relationship Management (en)
- Customer Relationship Management (cs)
|
skos:prefLabel
| - Customer Relationship Management
- Customer Relationship Management (en)
- Customer Relationship Management (cs)
|
skos:notation
| - RIV/70883521:28120/06:63505048!RIV07-MSM-28120___
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/70883521:28120/06:63505048
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Customer Relationship Management; Customer (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |