About: Jak se chovat k zákazníkům?     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Pokud chceme v dnešním turbulentním světě uspět, musíme neustále sledovat nové trendy či změny ve vztahu k našim zákazníkům. Je zbytečné se ptát proč. Vždyť oni kupují naše výrobky, jim poskytujeme naše služby. Jsou porotci a soudci naší firmy. Na nich záleží, zda-li skončíme v propadlišti dějin či budeme na výsluní. Je nutné si uvědomit, že naši zákazníci se vyvíjejí a jejich dnešní požadavky se diametrálně liší od požadavků v minulosti. Můj článek nese název: Jak se chovat k zákazníkům. Zabývám se v něm chováním prodavačů v oděvních obchodech. Málo která firma si totiž uvědomuje, že jejich zboží prodávají prodavači. Většina z nás se rozhoduji pro koupi právě z pocitu, který nám dodává samotný prodavač. Ve svém článku jsem rozdělil obchody do tří kategorií, ve kterých jsem zjišťoval chování prodavačů jak u nás, tak i v zahraničí.
  • Pokud chceme v dnešním turbulentním světě uspět, musíme neustále sledovat nové trendy či změny ve vztahu k našim zákazníkům. Je zbytečné se ptát proč. Vždyť oni kupují naše výrobky, jim poskytujeme naše služby. Jsou porotci a soudci naší firmy. Na nich záleží, zda-li skončíme v propadlišti dějin či budeme na výsluní. Je nutné si uvědomit, že naši zákazníci se vyvíjejí a jejich dnešní požadavky se diametrálně liší od požadavků v minulosti. Můj článek nese název: Jak se chovat k zákazníkům. Zabývám se v něm chováním prodavačů v oděvních obchodech. Málo která firma si totiž uvědomuje, že jejich zboží prodávají prodavači. Většina z nás se rozhoduji pro koupi právě z pocitu, který nám dodává samotný prodavač. Ve svém článku jsem rozdělil obchody do tří kategorií, ve kterých jsem zjišťoval chování prodavačů jak u nás, tak i v zahraničí. (cs)
  • If we want to be successful in nowadays turbulent world we have to notice new trends or changes in the relationship between us and our customers. It is unnecessary to ask why. They buy our products, we give them our services. They are the jurymen and the judges of our company. It depends on them if our company will be successful or not. It is necessary to know that our customers develop and their nowadays demands are different from the demands in the past. My article is called: How should we behave to customers. I am interested in behaviour of shop assistants but only some companies realize this fact. If we decide what to buy, our opinion is really influenced by the feeling which the shop assistant give us. In my article I divided shops into three categories in which I found out the behaviour of shop assistants both in the Czech Republic and abroad. (en)
Title
  • Jak se chovat k zákazníkům?
  • Jak se chovat k zákazníkům? (en)
  • Jak se chovat k zákazníkům? (cs)
skos:prefLabel
  • Jak se chovat k zákazníkům?
  • Jak se chovat k zákazníkům? (en)
  • Jak se chovat k zákazníkům? (cs)
skos:notation
  • RIV/70883521:28120/06:63505047!RIV07-MSM-28120___
http://linked.open.../vavai/riv/strany
  • -
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • S
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 480652
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/70883521:28120/06:63505047
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • Customer; Shop Assistant (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [E125745BBE6D]
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Brno
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • MendelNET 2006
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Voloch, Jaroslav
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně
https://schema.org/isbn
  • 80-86851-62-1
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 28120
is http://linked.open...avai/riv/vysledek of
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 112 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software