About: Faktory ovlivňující situační postavení firmy na trhu     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Současný proces globalizace ekonomiky má za následek, že dochází k vzájemnému propojování domácích trhů s trhy zahraničními, což sebou zároveň přináší rostoucí konkurenci. Tento fakt ovlivňuje podniky, jenž jsou tomuto konkurenčnímu tlaku vystaveny. V roce 2003 bylo provedeno šetření a u 276 českých firem bylo zjišťováno, které faktory jsou významné pro udržení kroku s konkurencí. Cílem výzkumu bylo zmapovat prostředí českých firem z pohledu situačního postavení firem na trhu. Bylo zkoumáno, zda na situační postavení firmy na trhu v rámci Matice GE má vliv obor činnosti, ve kterém firma podniká, kvalita managementu firmy, úroveň marketingu ve firmě, využívání internetu v marketingové činnosti firmy a také kontrola marketingové činnosti prováděná systémem marketingového auditu.
  • Současný proces globalizace ekonomiky má za následek, že dochází k vzájemnému propojování domácích trhů s trhy zahraničními, což sebou zároveň přináší rostoucí konkurenci. Tento fakt ovlivňuje podniky, jenž jsou tomuto konkurenčnímu tlaku vystaveny. V roce 2003 bylo provedeno šetření a u 276 českých firem bylo zjišťováno, které faktory jsou významné pro udržení kroku s konkurencí. Cílem výzkumu bylo zmapovat prostředí českých firem z pohledu situačního postavení firem na trhu. Bylo zkoumáno, zda na situační postavení firmy na trhu v rámci Matice GE má vliv obor činnosti, ve kterém firma podniká, kvalita managementu firmy, úroveň marketingu ve firmě, využívání internetu v marketingové činnosti firmy a také kontrola marketingové činnosti prováděná systémem marketingového auditu. (cs)
  • A market research investigation was conducted in 2003, to discover which factors are the most significant for maintaining one#s pace (and place) with the competition in 276 Czech enterprises. The aim of this research study was to map the environment of Czech enterprises from the perspective of the situational standing of that enterprise on the Czech market. Using the GE Matrix Model, it investigated whether the set of professionally-related activities in which the enterprise operates has an influence on the situational standing of these enterprises on their markets, i.e. the quality (and qualities) of the enterprise#s management, the level (and quality) of Marketing in the enterprise, the exploitation of the Internet in the marketing activities of that enterprise, and at the same time, control checks were made of the marketing activities through the performance of a Marketing Audit.situačního postavení firem na trhu. Bylo zkoumáno, zda na situační postavení firmy na trhu v rámci Matice GE má vliv obor (en)
Title
  • Faktory ovlivňující situační postavení firmy na trhu
  • Faktory ovlivňující situační postavení firmy na trhu (cs)
  • Factors Influencing the Standing of Enterprises on the Market (en)
skos:prefLabel
  • Faktory ovlivňující situační postavení firmy na trhu
  • Faktory ovlivňující situační postavení firmy na trhu (cs)
  • Factors Influencing the Standing of Enterprises on the Market (en)
skos:notation
  • RIV/70883521:28120/05:63502910!RIV06-MSM-28120___
http://linked.open.../vavai/riv/strany
  • 134-141
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • Z(MSM 265300021)
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
  • 1.
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 521364
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/70883521:28120/05:63502910
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • General Electric Matrix; Marketing; Management; Marketing Audit; Competitive Ability; Competitiveness (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...odStatuVydavatele
  • CZ - Česká republika
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [336CD8984933]
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • E + M (Ekonomie a Management)
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...v/svazekPeriodika
  • 8.
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Kloudová, Jitka
  • Stříž, Pavel
  • Dobeš, Kamil
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
issn
  • 1212-3609
number of pages
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 28120
is http://linked.open...avai/riv/vysledek of
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 112 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software