Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - A market research investigation was conducted in 2003, to discover which factors are the most significant for maintaining ones pace with the competition in 276 Czech enterprises. The aim of this research study was to map the environment of Czech enterprises from the perspective of the situational standing of that enterprise on the Czech market. Using the GE Matrix Model, it investigated whether the set of professionally-related activities in wchich the enterprise operates has an influence on the situational standing of these enterprises on their markets, i.e. the quality (and qualities) of the enterprises management, the level of Marketing in the enterprise, the exploitation of the Internet in the marketing activities of that enterprise, and at the same time, control checks were made of the marketing activites through the performance of a Marketing Audit. (en)
- Na základě provedeného šetření u 276 českých firem bylo zjišťováno, které faktory jsou významné proto, aby firma udržela krok s konkurencí a její pozice na trhu byla stabilní, či dokonce rostoucí. Situační postavení firmy na trhu bylo vyjádřeno pomocí Matice General Elektric, díky níž je možné získat přehled o současném umístění firmy.
- Na základě provedeného šetření u 276 českých firem bylo zjišťováno, které faktory jsou významné proto, aby firma udržela krok s konkurencí a její pozice na trhu byla stabilní, či dokonce rostoucí. Situační postavení firmy na trhu bylo vyjádřeno pomocí Matice General Elektric, díky níž je možné získat přehled o současném umístění firmy. (cs)
|
Title
| - Czech Enterprises in The Market Using The GE Matrix Model (en)
- Postavení českých firem na trhu v rámci matice General Electric
- Postavení českých firem na trhu v rámci matice General Electric (cs)
|
skos:prefLabel
| - Czech Enterprises in The Market Using The GE Matrix Model (en)
- Postavení českých firem na trhu v rámci matice General Electric
- Postavení českých firem na trhu v rámci matice General Electric (cs)
|
skos:notation
| - RIV/70883521:28120/04:63502273!RIV/2005/MSM/281205/N
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/70883521:28120/04:63502273
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - marketing; marketing audit; management; competitiveness; General Electric matrix. (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Postavení českých firem na trhu v rámci matice General Electric
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Kloudová, Jitka
- Dobeš, Kamil
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Vysoké učení technické v Brně
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |