Description
| - Pokud chceme v dnešním turbulentním světě uspět, musíme neustále sledovat nové trendy v managementu, marketingu, které jsou dány globalizačními trendy, rozvojem informačních technologií, internetu, politickými a válečnými problémy světa, atd. V článku jsem se zaměřil na nový marketing, který se nám pokouší ukazovat nové cesty, přístupy, možnosti při dosahování konkurenčních výhod a na jednu jeho část, která nese název CRM. Je to problematika, která bude určovat budoucnost podnikání nejen v ČR, neboť vztah se zákazníky nabývá čím dál více na významu a naše firmy by si tuto skutečnost měly uvědomit, pokud chtějí být považované za konkurenceschopné a uplatňovat přínosy ze získané konkurenční výhody
- Pokud chceme v dnešním turbulentním světě uspět, musíme neustále sledovat nové trendy v managementu, marketingu, které jsou dány globalizačními trendy, rozvojem informačních technologií, internetu, politickými a válečnými problémy světa, atd. V článku jsem se zaměřil na nový marketing, který se nám pokouší ukazovat nové cesty, přístupy, možnosti při dosahování konkurenčních výhod a na jednu jeho část, která nese název CRM. Je to problematika, která bude určovat budoucnost podnikání nejen v ČR, neboť vztah se zákazníky nabývá čím dál více na významu a naše firmy by si tuto skutečnost měly uvědomit, pokud chtějí být považované za konkurenceschopné a uplatňovat přínosy ze získané konkurenční výhody (cs)
- If you want to be satisfied in today´s turbulent world, we need to follow new trends of management, marketing which are done by trends of globalisation, development or information technology, internet, political and war´s problems of world etc. I socused on new marketing in my task, which tries to show us new ways, possibility with veacking competition advantages and on one it´s part, which is named CRM. It is problem which will show the future of business not just ince, because relationship with customers has big importance and our companys should realise this situation if they want to be cousidered like competition and use the benefits from competition advantages. (en)
|