Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Informační a komunikační technologie poskytují v posledních letech řadu zajímavých možností pro tvorbu nových typů vzdělávacích a výukových projektů, které jsou určeny pro mnoho různých skupin příjemců. Příspěvek přináší informace o nových progresivních formách výuky, využívajících Internet, jako moderního prostředku vzájemné komunikace a pro získávání informací. Příspěvek se rovněž zabývá vlivem moderních technologií na oblast firemního vzdělávání zaměstnanců.
- Informační a komunikační technologie poskytují v posledních letech řadu zajímavých možností pro tvorbu nových typů vzdělávacích a výukových projektů, které jsou určeny pro mnoho různých skupin příjemců. Příspěvek přináší informace o nových progresivních formách výuky, využívajících Internet, jako moderního prostředku vzájemné komunikace a pro získávání informací. Příspěvek se rovněž zabývá vlivem moderních technologií na oblast firemního vzdělávání zaměstnanců. (cs)
- In today#s dynamic world, fundamental changes have occurred in the requirements for education and the professional/career oriented preparation of people. ICT # especially in the course of the past few years, has served to provide a range of interesting opportunities for the creation of new types of educational and training projects, which cover a wide spectrum of areas in life, and which are designed for many differing groups of recipients. The following contribution provides some essential information as to these new progressive forms of tuition which exploit the Internet as a modern intermediary and resource for acquiring information and mutual communication. (en)
|
Title
| - E-learning as the educational process in organization and critical factors of its implementation (en)
- E-learning jako vzdělávací proces v organizaci a kritické faktory jeho implementace
- E-learning jako vzdělávací proces v organizaci a kritické faktory jeho implementace (cs)
|
skos:prefLabel
| - E-learning as the educational process in organization and critical factors of its implementation (en)
- E-learning jako vzdělávací proces v organizaci a kritické faktory jeho implementace
- E-learning jako vzdělávací proces v organizaci a kritické faktory jeho implementace (cs)
|
skos:notation
| - RIV/70883521:28120/04:63502201!RIV/2005/MSM/281205/N
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/70883521:28120/04:63502201
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Information society; information technologies; e-learning; education; educational process. (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Mezinárodní konference ICTE 2004
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Jašek, Roman
- Rosman, Pavel
- Chernel, Andras
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Ostravská univerzita v Ostravě
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |