Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Rozvoj jakéhokoliv podnikání, ať malého nebo velkého, má tendence procházet obdobnými stádii, která jsou charakteristická pro model životní cyklus. Modely životních cyklů existujících podniků jsou podobné, začínají založením podniku, následující expanzí a určitou stabilitou. Malé firmy čelí variabilnímu souboru interních a externích podmínek tak, jak se pohybují od jedné rozvojové fáze do druhé. Marketingové problémy - jako kontakt se zákazníkem, definování trhu, marketingové plánování, stanovování ceny, přístup ke konkurenci, stejně jako rozhodování o expanzi, se projevují ve všech stadiích životního cyklu podniku.
- Rozvoj jakéhokoliv podnikání, ať malého nebo velkého, má tendence procházet obdobnými stádii, která jsou charakteristická pro model životní cyklus. Modely životních cyklů existujících podniků jsou podobné, začínají založením podniku, následující expanzí a určitou stabilitou. Malé firmy čelí variabilnímu souboru interních a externích podmínek tak, jak se pohybují od jedné rozvojové fáze do druhé. Marketingové problémy - jako kontakt se zákazníkem, definování trhu, marketingové plánování, stanovování ceny, přístup ke konkurenci, stejně jako rozhodování o expanzi, se projevují ve všech stadiích životního cyklu podniku. (cs)
- Development of any business organization, large or small, tends to follow the similar stages of life cycle organizational processes. Models of life cycle began by formation of business, early and later growth of business and the stability stage. SBEs have to face to large number of internal and external problems, as well. Marketing problems are general developing stream or crutial point of SBE in the way of mooving from earlier stage to more developed stage of SBE. (en)
|
Title
| - marketing Issues in the SME Life Cycle (en)
- Marketingové problémy v životním cyklu malých a středních podniků
- Marketingové problémy v životním cyklu malých a středních podniků (cs)
|
skos:prefLabel
| - marketing Issues in the SME Life Cycle (en)
- Marketingové problémy v životním cyklu malých a středních podniků
- Marketingové problémy v životním cyklu malých a středních podniků (cs)
|
skos:notation
| - RIV/70883521:28120/04:63502086!RIV/2005/MSM/281205/N
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/70883521:28120/04:63502086
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - SME life cycle; developmnet stages of SME (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Výsledky výzkumu stavu a rozvoje podniků Zlínského kraje
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |