Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Small and medium enterprises are often managed by intuition and do not prepare any strategic and marketing plans and evaluate these continuously, they do not check marketing activities. To strengthen the position of small and medium enterprises (S MEs) in the economy, the Faculty of Management and Economics in Zlín has already carried out the second research devoted to problems of small and medium businesses. (The research which was carried out in February 1999 was published in the journals %22Ekonom%22, %22Marketing a komunikace%22, %22Marketing Magazine%22). The contribution makes us familiar with results of the new research devoted to marketing and marketing audit in Czech small and medium enterprises. The suggested auto-audit was carried out in 78 SMEs, and the results obtained, were elaborated in collaboration with the Centre for Empirical Studies, STEM/MARK a.s, using the MEDIA OPENER programme. (en)
- Malé a středně velké firmy jsou často řízeny intuitivně a nemají zpracovány a průběžně vyhodnocovány své strategické záměry a marketingové plány, neprovádějí kontrolu marketingové činnosti. Z důvodu posilování postavení malých a středních firem (MSP) vekonomice Fakulta managementu a ekonomiky ve Zlíně provedla již druhý průzkum věnovaný právě problematice malého a středního podnikání. (Průzkum provedený v únoru 1999 byl publikován v časopisech Ekonom, Marketing a komunikace, Marketing Magazine). Dan ý příspěvek seznamuje s výsledky nového průzkumu věnovanému marketingu a marketingovému auditu u českých malých a středně velkých firem.
|
Title
| - Marketing in Small and Medium Enterprises (en)
- Marketing v českých malých a středně velkých firmách
- Marketing v českých malých a středně velkých firmách (cs)
|
skos:prefLabel
| - Marketing in Small and Medium Enterprises (en)
- Marketing v českých malých a středně velkých firmách
- Marketing v českých malých a středně velkých firmách (cs)
|
skos:notation
| - RIV/70883521:28120/01:63500415!RIV/2002/MSM/281202/N
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/70883521:28120/01:63500415
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - marketing, small and medium enterprises (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Sborník referátů z 6. mezinárodní konference na téma %22Cestovní ruch, regionální rozvoj a školství%22
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...ocetUcastnikuAkce
| |
http://linked.open...nichUcastnikuAkce
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |