Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Four years of experience in teaching specialization Civilian protection on the Czech Technical University, Faculty of Biomedical Engineering Kladno (CTU FBMI) has shown the necessity to change the base and methods of education students especially in Bachelor's courses directed towards practical activities. In particular, accuracy of the decision-making process, analytical and organizational skills of students in the practical planning and solving emergency situations. You can take advantage of the experience gained from the theoretical lessons, but without a suitably structured and supported practical training cannot be significantly increase of efficiency. Practice shows a higher efficiency of emergency management by students that already have practical experience of the emergency situations. A possible option is the use of active training techniques, conditions, training modules for the training of techniques for the solution of typical situations in different conditions. It helped also the EU operational program %22Civilian protection and the solution of crisis and emergency situations%22, which in 2012 acquired the FBMI. The article deals with the possibilities for greater efficiency to teach the lessons of emergency management on the FBMI. It reflects the experience gained with active forms of teaching, training, and analyzes the potential further development of FBMI student’s teamwork in the framework of practical tasks in emergency management and the Civilian protection. (en)
- Čtyřleté zkušenosti s výukou studijního oboru Ochrana obyvatelstva na ČVUT, Fakulta biomedicínského inženýrství Kladno (dále jen FBMI) ukázaly na nutnost zefektivnit podstatu i metody vzdělávání studentů zejména bakalářských oborů a více je orientovat na praktické aktivity. Jedná se zejména o správnost rozhodovacího procesu, analytické a organizační schopnosti posluchačů při praktickém plánování a řešení krizových situací. Lze sice využít zkušenosti získané z teoretické výuky, ale bez vhodně strukturovaného a zabezpečeného praktického výcviku nelze výrazně efektivitu zvýšit. Praxe ukazuje vyšší účinnost krizového řízení u studentů, kteří již mají praktickou krizovou zkušenost. Možnou variantou je využití aktivních výcvikových technik, nácviků, tréninkových modulů a techniky vzdělávání pro řešení typových situací v různých podmínkách. Pomohl při tom i Operační program EU Vzdělávání pro konkurenceschopnost „Ochrana obyvatelstva a řešení krizových a mimořádných událostí“, který FBMI v roce 2012 získala.Práce se zabývá možností vyšší efektivity výuky předmětu krizového řízení na FBMI. Odráží zkušenosti získané s aktivními formami výuky, profesní přípravy a analyzuje další možný rozvoj týmové spolupráce studentů FBMI v rámci praktických úkolů krizového řízení a ochrany obyvatelstva.
- Čtyřleté zkušenosti s výukou studijního oboru Ochrana obyvatelstva na ČVUT, Fakulta biomedicínského inženýrství Kladno (dále jen FBMI) ukázaly na nutnost zefektivnit podstatu i metody vzdělávání studentů zejména bakalářských oborů a více je orientovat na praktické aktivity. Jedná se zejména o správnost rozhodovacího procesu, analytické a organizační schopnosti posluchačů při praktickém plánování a řešení krizových situací. Lze sice využít zkušenosti získané z teoretické výuky, ale bez vhodně strukturovaného a zabezpečeného praktického výcviku nelze výrazně efektivitu zvýšit. Praxe ukazuje vyšší účinnost krizového řízení u studentů, kteří již mají praktickou krizovou zkušenost. Možnou variantou je využití aktivních výcvikových technik, nácviků, tréninkových modulů a techniky vzdělávání pro řešení typových situací v různých podmínkách. Pomohl při tom i Operační program EU Vzdělávání pro konkurenceschopnost „Ochrana obyvatelstva a řešení krizových a mimořádných událostí“, který FBMI v roce 2012 získala.Práce se zabývá možností vyšší efektivity výuky předmětu krizového řízení na FBMI. Odráží zkušenosti získané s aktivními formami výuky, profesní přípravy a analyzuje další možný rozvoj týmové spolupráce studentů FBMI v rámci praktických úkolů krizového řízení a ochrany obyvatelstva. (cs)
|
Title
| - Active Practical Methods of Teaching Students in Crisis Management and Civil Protection (en)
- Aktivní praktické metody výuky studentů v oblasti krizového řízení a ochrany obyvatelstva
- Aktivní praktické metody výuky studentů v oblasti krizového řízení a ochrany obyvatelstva (cs)
|
skos:prefLabel
| - Active Practical Methods of Teaching Students in Crisis Management and Civil Protection (en)
- Aktivní praktické metody výuky studentů v oblasti krizového řízení a ochrany obyvatelstva
- Aktivní praktické metody výuky studentů v oblasti krizového řízení a ochrany obyvatelstva (cs)
|
skos:notation
| - RIV/68407700:21460/14:00226284!RIV15-MSM-21460___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/68407700:21460/14:00226284
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Emergency management; computer-based exercises of crisis management; forms and methods of education; training module. (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Metody a postupy ke zkvalitnění výuky krizového řízení a přípravy obyvatelstva na řešení krizových situací II
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Navrátil, Leoš
- Halaška, Jiří
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |