About: Processing workshop: Porous Virtuosity     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
rdfs:seeAlso
Description
  • Processing je elektronický skicář založen na programovacím jazyku s vlastní syntaxí , který se používá v oblasti objektověorientovaného spektra algoritmů s vizuálním výstupem . Takový výstup může být nástrojem pro vizualizaci interaktivních simulací ve dvoudimenzionálním i třídimenzionálním prostředí. Processing je otevřenou programovatelnou a rozšířitelnou platformou , která je schopna komunikovat s externími knihovnami a dalšími CAD programy ( Autodesk Maya , Rhinoceros / Grasshopper a další ) prostřednictvím čtení a přeposílání datových toků z animovaných simulací ale i staticky generovaných obrazů, založených na komunikačních protokolech. Je skvělým nástrojem pro práci a výzkum s přírodními algoritmy s přesahy do geometrie a s pokročilými komputačními technikami v rámci grafické tvorby, designu, architektury a také v samostatném výzkumu pokročilých behaviorálních prostředí používaných v experimentální urbanistické tvorbě. Workshop je koncipován jako edukační proces, který bude stavět od začátku na základech programovacího jazyka Processing a postupně směřovat až k pokročilým vybraným technikám objektového programování. Cílem workshopu je seznámit se se základy simulací agentových systémů, programováním jejich chování a s provedením vybraných algoritmů operujících s přírodním fenoménem porózních vlastností ve hmotě s vyústěním do modelové geometrické a specifické architektonické formy (prostorový objekt, fasáda, pavilon, a pod.). Na základě simulace agentů a jejich promítnutím do specifického objektu budeme pracovat i na rozšíření kompatibility a propojení programu Processing s editačním modelovacím programem Autodesk Maya. Výsledkem procesu bude Processing skript, pomocí kterého bude možné modelovat a parametricky re-definovat geometrické modelové prototypy zvolených architektonických objektů.
  • Processing je elektronický skicář založen na programovacím jazyku s vlastní syntaxí , který se používá v oblasti objektověorientovaného spektra algoritmů s vizuálním výstupem . Takový výstup může být nástrojem pro vizualizaci interaktivních simulací ve dvoudimenzionálním i třídimenzionálním prostředí. Processing je otevřenou programovatelnou a rozšířitelnou platformou , která je schopna komunikovat s externími knihovnami a dalšími CAD programy ( Autodesk Maya , Rhinoceros / Grasshopper a další ) prostřednictvím čtení a přeposílání datových toků z animovaných simulací ale i staticky generovaných obrazů, založených na komunikačních protokolech. Je skvělým nástrojem pro práci a výzkum s přírodními algoritmy s přesahy do geometrie a s pokročilými komputačními technikami v rámci grafické tvorby, designu, architektury a také v samostatném výzkumu pokročilých behaviorálních prostředí používaných v experimentální urbanistické tvorbě. Workshop je koncipován jako edukační proces, který bude stavět od začátku na základech programovacího jazyka Processing a postupně směřovat až k pokročilým vybraným technikám objektového programování. Cílem workshopu je seznámit se se základy simulací agentových systémů, programováním jejich chování a s provedením vybraných algoritmů operujících s přírodním fenoménem porózních vlastností ve hmotě s vyústěním do modelové geometrické a specifické architektonické formy (prostorový objekt, fasáda, pavilon, a pod.). Na základě simulace agentů a jejich promítnutím do specifického objektu budeme pracovat i na rozšíření kompatibility a propojení programu Processing s editačním modelovacím programem Autodesk Maya. Výsledkem procesu bude Processing skript, pomocí kterého bude možné modelovat a parametricky re-definovat geometrické modelové prototypy zvolených architektonických objektů. (cs)
  • During the 4 day intensive workshop students have learnt how to code in the program environment of Processing. We started from the basis of coding of primitive geometry and gradually we moved on to the complexity of advanced object-oriented programming. We ended up with two autonomous applications based on simulation and manipulatoin of behavioral strategies of swarming established by computer graphics expert Craig Reynolds. The first application „interactive network“ visualize the positions of individual swarm agents in virtual space according to their cohesion, separation and alignment. We experimented with the principles of physics and additional libraries for Processing. By learning how and adding Toxiclibs, OBJExport, PeasyCam, ControlP5 libraries as well as the built-in library Minim, we ended up with the first autonomous application. The second application „formation and virtuosity“ will visualize the diversity of emerging porosity. The strategy of cohesion, separation and alignment of swarms will be controlled and disrupted by additional attractors. Attractor as a vector and as an object. By changing the intensities of interest and manipulation of swarm strategies we will achieve a new visualizations based on the chance and control theory in space. We also learnt how to import and export geometry from Processing to Autodesk Maya through its own scripting editor.Theme of the workshop is utilitarity. From the view of the short time of four days, we experimented with the rules and strategy of swarm and learnt the syntax of Processing. As a result of the workshop we associated and transformed our experiments into raw utilitarian objects based on our own imaginations. (en)
Title
  • Processing workshop: Porous Virtuosity
  • Processing workshop: Porous Virtuosity (en)
  • Processing workshop: Porous Virtuosity (cs)
skos:prefLabel
  • Processing workshop: Porous Virtuosity
  • Processing workshop: Porous Virtuosity (en)
  • Processing workshop: Porous Virtuosity (cs)
skos:notation
  • RIV/68407700:21450/13:00209454!RIV14-MSM-21450___
http://linked.open...avai/predkladatel
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • N
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 99967
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/68407700:21450/13:00209454
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • processing; emergence; self-organization; computation; digital computation (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [D549BA9CBFF9]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • Fakulta architektury ČVUT v Praze, Kabinet MOLAB
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...ocetUcastnikuAkce
http://linked.open...nichUcastnikuAkce
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/statKonaniAkce
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Búš, Peter
  • Gsandtner, M.
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/ukonceniAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 21450
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 35 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software