Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
rdfs:seeAlso
| |
Description
| - *Funkce celého systému vychází z možností získání informace o stavu přejezdů, které jsou zabezpečené výstražným světelným zařízením. Primárně je tedy komunikace postavena na systému tzv. %22mluvících značek%22, které za pomocí krátkodosahových vysílačů vysílají informaci o stavu přejezdu. Primárním zdrojem informace pro vozidlovou jednotku je přijímač signálu těchto značek. Celý systém se dále skládá z modulů, které upřesňují/doplňují tuto informaci (a v případně výpadku primárního zdroje také nahrazují): 1. Server - shromažďuje a aktualizuje GPS souřadnice jednotlivých vozidel, která se blíží k železničnímu přejezdu a zároveň shromažďuje a aktualizuje pozice vlaků. Tyto informace jsou na žádost odeslány pomocí GSM na jednotlivá vozidla. 2. Vlaková jednotka - pomocí GSM modulu odesílá informace poloze vlaku na server. 3. Vozidlová jednotka - získává informace o poloze vlaku v případě, že se vozidlo blíží k železničnímu přejezdu. Zároveň získává informace o poloze samotného vozidla (z GPS přijímače) a stavu vozidla - natočení volantu, rychlost otáčení kol. Na základě stavu vozidla zkoriguje získané GPS souřadnice, které odesílá zpět do serveru. Systém zobrazuje varování na displeji. Vozidlová jednotka je tvořena dotykovým displejem, který zobrazuje varování při jízdě k přejezdu, či při hrozící kolizi s vlakem, ON-BOARD PC a dále jednotku pro komunikaci se serverem (GSM modul). Systém byl upraven a odzkoušen pro železniční přejezdy zabezpečené výstražným světelným zařízením.
- *Funkce celého systému vychází z možností získání informace o stavu přejezdů, které jsou zabezpečené výstražným světelným zařízením. Primárně je tedy komunikace postavena na systému tzv. %22mluvících značek%22, které za pomocí krátkodosahových vysílačů vysílají informaci o stavu přejezdu. Primárním zdrojem informace pro vozidlovou jednotku je přijímač signálu těchto značek. Celý systém se dále skládá z modulů, které upřesňují/doplňují tuto informaci (a v případně výpadku primárního zdroje také nahrazují): 1. Server - shromažďuje a aktualizuje GPS souřadnice jednotlivých vozidel, která se blíží k železničnímu přejezdu a zároveň shromažďuje a aktualizuje pozice vlaků. Tyto informace jsou na žádost odeslány pomocí GSM na jednotlivá vozidla. 2. Vlaková jednotka - pomocí GSM modulu odesílá informace poloze vlaku na server. 3. Vozidlová jednotka - získává informace o poloze vlaku v případě, že se vozidlo blíží k železničnímu přejezdu. Zároveň získává informace o poloze samotného vozidla (z GPS přijímače) a stavu vozidla - natočení volantu, rychlost otáčení kol. Na základě stavu vozidla zkoriguje získané GPS souřadnice, které odesílá zpět do serveru. Systém zobrazuje varování na displeji. Vozidlová jednotka je tvořena dotykovým displejem, který zobrazuje varování při jízdě k přejezdu, či při hrozící kolizi s vlakem, ON-BOARD PC a dále jednotku pro komunikaci se serverem (GSM modul). Systém byl upraven a odzkoušen pro železniční přejezdy zabezpečené výstražným světelným zařízením. (cs)
- *Functionality of the whole system is based on the information on warning light protected crossing state acquisition possibility. Primarily the communication key feature is a system of %22talking signs%22, that uses the short-range transmitters to pass on the information on crossing state. The primal source of the information for a vehicle unit is the traffic sign signal receiver. The whole system includes modules that prefenciate/add details to this information (and in case the primal source is faulty they as well transmit it): 1 Server - receiving actual GPS position of all available vehicles, in a vicinity of a railway crossing, and, at the same time, actual GPS coordinates of all trains. This information, on a request, is sent to a unit installed in the vehicle via GSM network. 2. Train unit - sends information about train location to the server via GSM network. 3. Vehicles unit - obtains information about train's location in case if the vehicle is approaching a railway crossing. At the same time it obtains an information about vehicle location (from a GPS unit) and vehicle status such as: steering angle, wheel rotation speed ant etc. This information is used to improve a GPS coordinate accuracy. Corrected GPS coordinates are send to the server. Vehicle unit consists from a touchscreen display, where a warning message is displayed if there is a possibility of a collision with approaching train, On-board computer and a communication unit (GSM module) for a server communication. (en)
|
Title
| - *Functional sample of additional safety warning system on a level crossing with light warning system (en)
- *Funkční vzorek výstražného systému doplňkové bezpečnosti pro železniční přejezd zabezpečený výstražným světelným zařízením
- *Funkční vzorek výstražného systému doplňkové bezpečnosti pro železniční přejezd zabezpečený výstražným světelným zařízením (cs)
|
skos:prefLabel
| - *Functional sample of additional safety warning system on a level crossing with light warning system (en)
- *Funkční vzorek výstražného systému doplňkové bezpečnosti pro železniční přejezd zabezpečený výstražným světelným zařízením
- *Funkční vzorek výstražného systému doplňkové bezpečnosti pro železniční přejezd zabezpečený výstražným světelným zařízením (cs)
|
skos:notation
| - RIV/68407700:21260/14:00228959!RIV15-MV0-21260___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...onomickeParametry
| - 150.000 Kč v případě systému v základní konfiguraci
|
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/68407700:21260/14:00228959
|
http://linked.open...terniIdentifikace
| |
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open...vai/riv/kategorie
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - level crossing; grade crossing; safety; safeguard; HMI; driving safety (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open.../licencniPoplatek
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...echnickeParametry
| - Systém primárně využívá informace získané ze železničního zabezpečovacího systému. doc. Ing Petr Bouchner, Ph.D. a doc. Ing. Martin Leso, Ph.D.ČVUT v Praze, Fakulta dopravní Konviktská 20, Praha 1, +420 224359502
|
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Bouchner, Petr
- Kopecký, F.
- Novotný, Stanislav
- Leso, Martin
- Konopáč, Tomáš
- Kamenický, Dušan
- Matlafus, A.
- Rozhdestvenskiy, Dmitry
|
http://linked.open...avai/riv/vlastnik
| |
http://linked.open...itiJinymSubjektem
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |