About: Scénáře pro simulaci agresivního schování     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
rdfs:seeAlso
Description
  • There are two experimental scenarios to simulate aggresive behaviour. The experimental scenario means the unified approach of the experiment in which all tested drivers face the same situations to cope with. The scenario is defined by the topology, actions and virtual trail element behaviour and their possible interaction with simulated vehicle or between them. The first scenario calls out the aggresive behaviour of the driver followingly: 1. the driver's car is stationary at the crossroad first in a row and the traffic light shows the %22STOP%22 signal. 2. At the moment in which the signal changes to %22GO%22 and the driver could enter the crossroad, he is not able to as there are the vehicles coming from left side and remain in the crossroad due to jammed road. Meanwhile signal changes to %22STOP%22 again. The driver is not allowed to continue in his way and has to wait for next %22GO%22 signal. This situation is repeated. The second scenario calls out the aggresive behaviour of the driver so: 1. The driver goes along the motorway in the right lane 2. After 5 kms the is another vehicle at the side 3. the driver shall avoid collision 4. parallel vehicles don't let the driver finish the maneuver. These scenarios are implemented into the driving simulator, are tested and prepared for the experiment. (en)
  • Byly vytvořeny dva experimentální scénáře pro simulaci agresivního chování. Experimentálním scénářem se rozumí jednotný postup pro daný experiment, při kterém jsou všem testovaným řidičům předkládány stejné situace, na které tito musí reagovat. Scénář je definován topologickým uspořádáním, akcemi a chováním elementů obsažených v dané virtuální trati a jejich možnou interakcí simulovaným vozidlem mezi sebou navzájem. První scénář evokuje agresivního chování u řidiče takto: 1. Řidič stojí s automobilem na křižovatce první v pořadí a na SSZ je červený signál „Stůj!“, 2. Ve chvíli, kdy se signál na SSZ změní na „Volno!“ a řidič by mohl vjet do křižovatky, mu toto není umožněno, protože vozidla, která ho křižují zleva doprava, zůstávají na křižovatce z důvodu vytvoření kolony, 3. Tato situace je udržena po celou dobu trvání signálu „Volno!“ až se signál změní opět na „Stůj!“4. V tu chvíli řidič podle pravidel silničního provozu opět není oprávněn k vjezdu do křižovatky a musí čekat na opětovný signál „Volno!“. 5. Taková situace se opět opakuje. Druhý scénář evokuje agresivního chování u řidiče takto: 1. Řidič jede konstantní rychlostí po rychlostní silnici v pravém jízdním pruhu, 2. Po cca 5 kilometrech jízdy se v tomto pruhu se objeví odstavené vozidlo, 3. Řidič má za úkol toto vozidlo objet, 4. Vozidla jedoucí souběžně v koloně v levém jízdním pruhu mu toto nedovolí. Tyto scénáře jsou implementovány ve vozidlového simulátoru, jsou řádně odzkoušeny a připraveny pro experiment.
  • Byly vytvořeny dva experimentální scénáře pro simulaci agresivního chování. Experimentálním scénářem se rozumí jednotný postup pro daný experiment, při kterém jsou všem testovaným řidičům předkládány stejné situace, na které tito musí reagovat. Scénář je definován topologickým uspořádáním, akcemi a chováním elementů obsažených v dané virtuální trati a jejich možnou interakcí simulovaným vozidlem mezi sebou navzájem. První scénář evokuje agresivního chování u řidiče takto: 1. Řidič stojí s automobilem na křižovatce první v pořadí a na SSZ je červený signál „Stůj!“, 2. Ve chvíli, kdy se signál na SSZ změní na „Volno!“ a řidič by mohl vjet do křižovatky, mu toto není umožněno, protože vozidla, která ho křižují zleva doprava, zůstávají na křižovatce z důvodu vytvoření kolony, 3. Tato situace je udržena po celou dobu trvání signálu „Volno!“ až se signál změní opět na „Stůj!“4. V tu chvíli řidič podle pravidel silničního provozu opět není oprávněn k vjezdu do křižovatky a musí čekat na opětovný signál „Volno!“. 5. Taková situace se opět opakuje. Druhý scénář evokuje agresivního chování u řidiče takto: 1. Řidič jede konstantní rychlostí po rychlostní silnici v pravém jízdním pruhu, 2. Po cca 5 kilometrech jízdy se v tomto pruhu se objeví odstavené vozidlo, 3. Řidič má za úkol toto vozidlo objet, 4. Vozidla jedoucí souběžně v koloně v levém jízdním pruhu mu toto nedovolí. Tyto scénáře jsou implementovány ve vozidlového simulátoru, jsou řádně odzkoušeny a připraveny pro experiment. (cs)
Title
  • Scénáře pro simulaci agresivního schování
  • Scénáře pro simulaci agresivního schování (cs)
  • Scenarios for the simulation of aggressive behavior (en)
skos:prefLabel
  • Scénáře pro simulaci agresivního schování
  • Scénáře pro simulaci agresivního schování (cs)
  • Scenarios for the simulation of aggressive behavior (en)
skos:notation
  • RIV/68407700:21260/13:00216787!RIV14-TA0-21260___
http://linked.open...avai/predkladatel
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • P(TA02031465)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...onomickeParametry
  • 30.000,- Kč 1ks licence při použití stávajícího SW simulátoru
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 104054
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/68407700:21260/13:00216787
http://linked.open...terniIdentifikace
  • ASLAN-SW-1
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • driving simulation; virtual reality; aggressive behavior (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [55DE1A6192C9]
http://linked.open.../licencniPoplatek
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...vavai/riv/projekt
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...echnickeParametry
  • Jedná se o zásuvný modul (plug-in) k SW vozidlového simulátoru tj. software, který nepracuje samostatně, ale jako doplňkový modul a který rozšiřuje funkčnost, licence není vždy nutná
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Bouchner, Petr
  • Novotný, Stanislav
  • Válek, Jan
  • Rozhdestvenskiy, Dmitry Andrejevič
  • Čechová, Anna
  • Mík, Josef
http://linked.open...avai/riv/vlastnik
http://linked.open...itiJinymSubjektem
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 21260
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 58 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software