Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - *Funkční vzorek se nachází v prostorách Dopravní laboratoře Fakulty dopravní, v místnostech B204 a B205 budovy Českého vysokého učení technického, Horská 3, Praha 2. Pracoviště umožňuje simulovat řízení železniční dopravy prostřednictvím obsluhy elektronického stavědla (staniční zabezpečovací zařízení 3. kategorie), včetně uvažovaných poruch a mimořádných situací, bez negativních vlivů na skutečný provoz. V Dopravní laboratoři jsou zřízena dvě pracoviště dispečerů, ze kterých lze ovládat zabezpečovací zařízení řízené oblasti, indikační a ovládací prvky vycházejí z principů Jednotného obslužného pracoviště, používaného v reálném provozu. Podrobný popis řízených oblastí je uveden v kapitole B4. Součástí Dopravní laboratoře je i pracoviště lektora, které pomocí diagnostické aplikace umožňuje simulovat poruchy a mimořádné situace v řízené oblasti a zároveň prostřednictvím telefonního spojení tvoří rozhraní dispečera se simulovaným vnějším okolím. Simulátor využívá fyzikálního modelu vlaku s reálnými parametry, simulovaná jízda vlaku tak vystihuje reálné řízení železniční dopravy. Pro každý vlak se vypočítává spotřebovaná energie a odchylka od plánovaného jízdního řádu. Informační systém zaznamenává průběh řízení dopravy pomocí skutečného grafikonu vlakové dopravy a umožňuje takto sledovat a vyhodnocovat činnost dispečerů.
- *Funkční vzorek se nachází v prostorách Dopravní laboratoře Fakulty dopravní, v místnostech B204 a B205 budovy Českého vysokého učení technického, Horská 3, Praha 2. Pracoviště umožňuje simulovat řízení železniční dopravy prostřednictvím obsluhy elektronického stavědla (staniční zabezpečovací zařízení 3. kategorie), včetně uvažovaných poruch a mimořádných situací, bez negativních vlivů na skutečný provoz. V Dopravní laboratoři jsou zřízena dvě pracoviště dispečerů, ze kterých lze ovládat zabezpečovací zařízení řízené oblasti, indikační a ovládací prvky vycházejí z principů Jednotného obslužného pracoviště, používaného v reálném provozu. Podrobný popis řízených oblastí je uveden v kapitole B4. Součástí Dopravní laboratoře je i pracoviště lektora, které pomocí diagnostické aplikace umožňuje simulovat poruchy a mimořádné situace v řízené oblasti a zároveň prostřednictvím telefonního spojení tvoří rozhraní dispečera se simulovaným vnějším okolím. Simulátor využívá fyzikálního modelu vlaku s reálnými parametry, simulovaná jízda vlaku tak vystihuje reálné řízení železniční dopravy. Pro každý vlak se vypočítává spotřebovaná energie a odchylka od plánovaného jízdního řádu. Informační systém zaznamenává průběh řízení dopravy pomocí skutečného grafikonu vlakové dopravy a umožňuje takto sledovat a vyhodnocovat činnost dispečerů. (cs)
- *Workplace is located in the premises of Transportation Laboratory , Faculty of Transportation , in rooms B204 and B205 building of the Czech Technical University , Mountain 3 , Prague 2 Workplace allows you to simulate the railway traffic control service through electronic interlocking ( interlocking Category 3 ) , including the considered failures and emergency situations , without negative impact on the actual operation . The TRL are established two working controllers from which you can operate the alarm device controlled areas , indicators and controls are based on the principle of a single operator workstation , used in a real operation. Detailed description of the controlled areas is described in Chapter B4. Part of the transport laboratory is a workplace trainer that using the diagnostic application allows you to simulate failures and emergency situations in a controlled area and also via telephone connection is an interface controller with a simulated external environment. The simulator uses a physical model train with real data , simulated train ride thus captures the real railway traffic control . For each train is calculated by the energy and the deviation from the planned timetable. Information System records the traffic management using actual train traffic and thus allows to monitor and evaluate the activities of dispatchers. (en)
|
Title
| - *Simulation workplace for neuropsychological testing load dispatching system for railway traffic control (en)
- *Simulační pracoviště pro testování neuropsychické zátěže dispečerského aparátu řízení železničního provozu
- *Simulační pracoviště pro testování neuropsychické zátěže dispečerského aparátu řízení železničního provozu (cs)
|
skos:prefLabel
| - *Simulation workplace for neuropsychological testing load dispatching system for railway traffic control (en)
- *Simulační pracoviště pro testování neuropsychické zátěže dispečerského aparátu řízení železničního provozu
- *Simulační pracoviště pro testování neuropsychické zátěže dispečerského aparátu řízení železničního provozu (cs)
|
skos:notation
| - RIV/68407700:21260/13:00216667!RIV14-TA0-21260___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...onomickeParametry
| - Cena za pořízení přibližně 200000 Kč
|
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/68407700:21260/13:00216667
|
http://linked.open...terniIdentifikace
| |
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open...vai/riv/kategorie
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Operational management of railway transport; the direct management of railway traffic peak traffic control operator safety equipment; dispatching apparatus for operations management area (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...echnickeParametry
| - Systém pracoviště je tvořen subsystémy elektronického stavědla, informačních systémů a sdělovací techniky, které jsou navzájem propojeny. Elektronické stavědlo se skládá ze tří úrovní. Zadávací úroveň tvoří dva zadávací počítače, které slouží jako rozhraní mezi elektronickým stavědlem a obsluhou. Jedná se o běžná PC, komunikující s technologickým počítačem prostřednictvím sítě Ethernet. K bezobslužnému zadávacímu pracovišti je připojeno velkoplošné zobrazení. Řídící úroveň tvoří technologický počítač, který přijímá povely ze zadávacích počítačů a dodává jim informace nutné k zobrazení aktuálního stavu obrazu řízené oblasti. Zajišťuje provádění všech bezpečnostních funkcí. Výkonnou úroveň, která u reálné železnice tvoří rozhraní s infrastrukturou, nahrazuje simulátor. Nadstavbou elektronického stavědla je diagnostický počítač na pracovišti lektora, který umožňuje simulovat poruchy a mimořádné situace.
|
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Marvan, Milan
- Leso, Martin
- Konopáč, Tomáš
|
http://linked.open...avai/riv/vlastnik
| |
http://linked.open...itiJinymSubjektem
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |