Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Současný stav suburbanizace území většiny aglomerací vede k mohutnému nárůstu individuální automobilové dopravy. Reakcí na tento stav je rozvoj veřejné osobní dopravy v okolí velkých měst. Její úroveň stoupá a celková kvalita (nejenom počet spojů, rychlost, ale také cestovní komfort a rozsah služeb) nabízí cestujícím atraktivní alternativu k IAD. Přesto využívání těch nejpřirozenějších způsobů dopravy, tedy pěší a v některých případech cyklistické dopravy, jako přirozené součásti systémů hromadné dopravy není stále ještě dostatečně využíváno. Na příkladu jihovýchodního sektoru Prahy lze doložit nedostatky, stávající možnosti, i rozvíjející se snahu aktivního zapojení pěších a cyklistů do systému VOD. Příspěvek vniká na základě spolupráce s městskými částmi Praha-Dubeč a Praha-Běchovice v této oblasti.
- Současný stav suburbanizace území většiny aglomerací vede k mohutnému nárůstu individuální automobilové dopravy. Reakcí na tento stav je rozvoj veřejné osobní dopravy v okolí velkých měst. Její úroveň stoupá a celková kvalita (nejenom počet spojů, rychlost, ale také cestovní komfort a rozsah služeb) nabízí cestujícím atraktivní alternativu k IAD. Přesto využívání těch nejpřirozenějších způsobů dopravy, tedy pěší a v některých případech cyklistické dopravy, jako přirozené součásti systémů hromadné dopravy není stále ještě dostatečně využíváno. Na příkladu jihovýchodního sektoru Prahy lze doložit nedostatky, stávající možnosti, i rozvíjející se snahu aktivního zapojení pěších a cyklistů do systému VOD. Příspěvek vniká na základě spolupráce s městskými částmi Praha-Dubeč a Praha-Běchovice v této oblasti. (cs)
- The current status of the territory of most of suburbanization agglomeration leads to a massive increase in private car traffic. The reaction to this situation is the development of public passenger transport in the vicinity of large cities. Its level rises and the overall quality, offers travellers an attractive alternative to the vehicular traffic. The example of the southeast sector of Prague can be documented shortcomings, the existing possibilities and emerging efforts active involvement of pedestrians and cyclists in the public transport. (en)
|
Title
| - Bicycle and Pedestrian Traffic as Part of Public Passenger Transport in Southeastern Sector of Prague (en)
- Cyklistická a pěší doprava jako součást veřejné osobní dopravy v jihovýchodním sektoru Prahy
- Cyklistická a pěší doprava jako součást veřejné osobní dopravy v jihovýchodním sektoru Prahy (cs)
|
skos:prefLabel
| - Bicycle and Pedestrian Traffic as Part of Public Passenger Transport in Southeastern Sector of Prague (en)
- Cyklistická a pěší doprava jako součást veřejné osobní dopravy v jihovýchodním sektoru Prahy
- Cyklistická a pěší doprava jako součást veřejné osobní dopravy v jihovýchodním sektoru Prahy (cs)
|
skos:notation
| - RIV/68407700:21260/12:00196466!RIV13-MSM-21260___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/68407700:21260/12:00196466
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - cycling; pedestrian transport; Prague (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |