Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Faculty of Transportation Technology performed series of dynamical passive safety tests of vehicle M1 category collision with child pedestrian under different impact speeds (10, 20, 30 kmph) There were contact zones on the frontal vehicle surface followed as well as resultant acceleration of head, thorax, pelvic, sagital acceleration of knee joint and contact force on the femoral structure. The aim of these tests is not only a detail description of pedestrian kinematics and comparison of primary and secondary impact seriousness, but also a simulation of potential accidental situation in V-crash software and providing data source for advanced mathematical modeling. This contribution is supported by MSM6840770043, Škoda Auto, a.s., TÜV SÜD Czech s.r.o., A.L.C.Z. a.s. (en)
- FD ČVUT v Praze provedla dynamické zkoušky pasivní bezpečnosti dětského chodce při střetu s osobním vozidlem při různých rychlostech (10, 20, 30km/h). Sledovány byly kontaktní zóny na přídi vozidla včetně poškození a na upravené dětské figuríně typu P6 výsledná zrychlení hlavy, hrudníku, pánve, zrychlení kolenního kloubu v sagitální ose a kontaktní síla působící na stehenní skelet. Cílem je kromě podrobné deskripce kinematiky a porovnání závaţnosti primární a sekundární kolize i simulace potenciální nehodové situace v softwaru Virtual crash a poskytnutí údajŧ pro tvorbu matematického modelu. Příspěvek vznikl za podpory MSM6840770043, Škoda Auto, a.s., TÜV SÜD Czech s.r.o., A.L.C.Z. a.s.
- FD ČVUT v Praze provedla dynamické zkoušky pasivní bezpečnosti dětského chodce při střetu s osobním vozidlem při různých rychlostech (10, 20, 30km/h). Sledovány byly kontaktní zóny na přídi vozidla včetně poškození a na upravené dětské figuríně typu P6 výsledná zrychlení hlavy, hrudníku, pánve, zrychlení kolenního kloubu v sagitální ose a kontaktní síla působící na stehenní skelet. Cílem je kromě podrobné deskripce kinematiky a porovnání závaţnosti primární a sekundární kolize i simulace potenciální nehodové situace v softwaru Virtual crash a poskytnutí údajŧ pro tvorbu matematického modelu. Příspěvek vznikl za podpory MSM6840770043, Škoda Auto, a.s., TÜV SÜD Czech s.r.o., A.L.C.Z. a.s. (cs)
|
Title
| - Simulace střetu osobního automobilu s dětským chodcem
- Simulation of Passenger Car impact to Child Pedestrian (en)
- Simulace střetu osobního automobilu s dětským chodcem (cs)
|
skos:prefLabel
| - Simulace střetu osobního automobilu s dětským chodcem
- Simulation of Passenger Car impact to Child Pedestrian (en)
- Simulace střetu osobního automobilu s dětským chodcem (cs)
|
skos:notation
| - RIV/68407700:21260/10:00178282!RIV11-MSM-21260___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/68407700:21260/10:00178282
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - child pedestrian; primary and secondary impact; dummy; instrumentation; injury criteria; virtual crash (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Mičunek, Tomáš
- Schejbalová, Zuzana
- Lenk, J.
|
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |