About: Sledování dopravních konfliktů jako ukazatelů bezpečnosti dopravy     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Na základě popsaných postupů je možné metodiku aplikovat i na složitější uzly, jako jsou např. mimoúrovňové křižovatky, intravilánové nebo extravilánové úseky atd. Po dokončení průzkumu a nashromáždění potřebného množství dopravně-inženýrských dat je možné provést stanovení relativního počtu %22skoronehodovosti%22 (počet přepočítaných vozidel za zvolené časové období a počet dopravních konfliktů - tzv. skoronehod). V této fázi však ještě nelze konstatovat celkový výsledek rizika sledovaného uzlu. Důležitým mezikrokem je proto stanovení výchozího, resp. bezpečného stavu prověřovaného typu opatření (např. okružní křižovatky) a odvození obecně platných hypotéz. Posledním krokem je stanovení %22parametru rizika%22 problémového uzlu. Výsledek je, že buď křižovatka vyhovuje, nebo nevyhovuje (parametr rizika je dobrý nebo špatný).
  • Na základě popsaných postupů je možné metodiku aplikovat i na složitější uzly, jako jsou např. mimoúrovňové křižovatky, intravilánové nebo extravilánové úseky atd. Po dokončení průzkumu a nashromáždění potřebného množství dopravně-inženýrských dat je možné provést stanovení relativního počtu %22skoronehodovosti%22 (počet přepočítaných vozidel za zvolené časové období a počet dopravních konfliktů - tzv. skoronehod). V této fázi však ještě nelze konstatovat celkový výsledek rizika sledovaného uzlu. Důležitým mezikrokem je proto stanovení výchozího, resp. bezpečného stavu prověřovaného typu opatření (např. okružní křižovatky) a odvození obecně platných hypotéz. Posledním krokem je stanovení %22parametru rizika%22 problémového uzlu. Výsledek je, že buď křižovatka vyhovuje, nebo nevyhovuje (parametr rizika je dobrý nebo špatný). (cs)
  • Based on the described procedures it is possible to apply the methodology also to more complicated nodes such as level crossings, sections town residential area or rural areas. After the survey and collection of necessary amount of transport and engineering data, the determination of relative number of %22almost-accident rate%22 (number of calculated vehicles for selected time period and number of traffic conflicts - so-called almost-accidents) may be done. At this stage, the overall risk result of the monitored node may not be stated yet. An important inter-stage is therefore, determination of initial or safe state of proved type of measures (e.g. ring crossings) and deduction of generally valid hypotheses. The last step i the determination of %22risk parameter%22 of the problematic node. As a result, the crossing either passes or fails (the risk parameter is either good or bad). (en)
Title
  • Sledování dopravních konfliktů jako ukazatelů bezpečnosti dopravy
  • Sledování dopravních konfliktů jako ukazatelů bezpečnosti dopravy (cs)
  • Monitoring of traffic conflicts as the indicator of transport safety (en)
skos:prefLabel
  • Sledování dopravních konfliktů jako ukazatelů bezpečnosti dopravy
  • Sledování dopravních konfliktů jako ukazatelů bezpečnosti dopravy (cs)
  • Monitoring of traffic conflicts as the indicator of transport safety (en)
skos:notation
  • RIV/68407700:21260/10:00171692!RIV11-MSM-21260___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • Z(MSM6840770043)
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
  • 3/2010
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 287788
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/68407700:21260/10:00171692
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • safety; traffic conflicts; risk parameter (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...odStatuVydavatele
  • CZ - Česká republika
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [B75E36C4DE3D]
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Silnice a železnice
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...v/svazekPeriodika
  • 5.
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Kocourek, Josef
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
issn
  • 1801-822X
number of pages
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 21260
is http://linked.open...avai/riv/vysledek of
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 58 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software