Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Passenger and freight transportation, private and public must be considered as an important condition for development of economic and social activities. The economic growth, competition and employment depend on the perfect functions of transportation system. Every entrepreneurial activity is connected with limits influencing the next development of this one. The current changes of economic paradigm, global economics, point out the facts that prosperity and wealth by the growth of microeconomics is created. The great deal of this growth through new technologies is provided. In spite of these technologies the transportation is still important segment of global economy. The transport demands the primary energy resources for combustion processes. The economic and industrial development may not to be accompanied by the growth of production factors among them by the growth of energy consumption. (en)
- Doprava osob a zboží, soukromá a veřejná, se stala nezbytnou podmínkou pro rozvoj ekonomických a společenských aktivit. Hospodářský růst, konkurenční prostředí a zaměstnanost není možné zabezpečovat bez dobře fungujících dopravních systémů. Každá podnikatelská aktivita však dosáhne určitých mezí, které mohou limitovat její další vývoj. To se týká i dopravy. Současné měnící se ekonomické paradigma vede k trendům označovaným jako globální ekonomika. Tyto trendy jsou spojeny s tím, že vytváření bohatství a prosperity se přenáší do oblasti mikroekonomiky. Synergetické efekty hospodářského růstu regionálních center jsou podporovány novými technologickými odvětvími. Navzdory těmto novým technologiím zůstává doprava stále významným odvětvím pro podporu globální ekonomiky
- Doprava osob a zboží, soukromá a veřejná, se stala nezbytnou podmínkou pro rozvoj ekonomických a společenských aktivit. Hospodářský růst, konkurenční prostředí a zaměstnanost není možné zabezpečovat bez dobře fungujících dopravních systémů. Každá podnikatelská aktivita však dosáhne určitých mezí, které mohou limitovat její další vývoj. To se týká i dopravy. Současné měnící se ekonomické paradigma vede k trendům označovaným jako globální ekonomika. Tyto trendy jsou spojeny s tím, že vytváření bohatství a prosperity se přenáší do oblasti mikroekonomiky. Synergetické efekty hospodářského růstu regionálních center jsou podporovány novými technologickými odvětvími. Navzdory těmto novým technologiím zůstává doprava stále významným odvětvím pro podporu globální ekonomiky (cs)
|
Title
| - Doprava, ekonomický růst, národohospodářské souvislosti
- Doprava, ekonomický růst, národohospodářské souvislosti (cs)
- Transport, Economic Growth, National Economy Consequences (en)
|
skos:prefLabel
| - Doprava, ekonomický růst, národohospodářské souvislosti
- Doprava, ekonomický růst, národohospodářské souvislosti (cs)
- Transport, Economic Growth, National Economy Consequences (en)
|
skos:notation
| - RIV/68407700:21260/07:06130995!RIV08-MSM-21260___
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/68407700:21260/07:06130995
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - economic growth; national economy; transport (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Národohospodářské aspekty dopravního systému
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - České vysoké učení technické v Praze. Fakulta dopravní. Ústav ekonomiky a managementu dopravy a telekomunikací
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |