About: Marketing from idea to real thing, 3rd updated and enlarged edition     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Autoři respektují skutečnost, že vývoj společensko-ekonomických vztahů, zejména dynamika na straně jedné a komplexnost na straně druhé ve vztazích nabídky a poptávky a v charakteru trhů vedou i ke změnám a diferenciaci využití marketingových nástrojů, resp. k novým vývojovým tendencím v marketingu. Respektují změnu paradigmatu v celém rozsahu vývoje marketingu. V důsledku těchto změn se samozřejmě objevují i nové nástroje a metody, stávající pak dostávají nový význam. Nejvýznamnější změnou je posun marketingu od marketingu transakcí k marketingu vztahů. Vyjádřením této změny jsou tendence vedoucí k upevňování vztahů se zákazníkem, vytváření věrných loajálních zákazníků, k péči o vztahy se zákazníkem, což představuje významný faktor úspěchu. Jde o vztahy jak na trzích výrobců, tak na trzích konečných uživatelů - spotřebitelských trzích.
  • Autoři respektují skutečnost, že vývoj společensko-ekonomických vztahů, zejména dynamika na straně jedné a komplexnost na straně druhé ve vztazích nabídky a poptávky a v charakteru trhů vedou i ke změnám a diferenciaci využití marketingových nástrojů, resp. k novým vývojovým tendencím v marketingu. Respektují změnu paradigmatu v celém rozsahu vývoje marketingu. V důsledku těchto změn se samozřejmě objevují i nové nástroje a metody, stávající pak dostávají nový význam. Nejvýznamnější změnou je posun marketingu od marketingu transakcí k marketingu vztahů. Vyjádřením této změny jsou tendence vedoucí k upevňování vztahů se zákazníkem, vytváření věrných loajálních zákazníků, k péči o vztahy se zákazníkem, což představuje významný faktor úspěchu. Jde o vztahy jak na trzích výrobců, tak na trzích konečných uživatelů - spotřebitelských trzích. (cs)
  • Authors respect the fact that development in social and economic relations, especially the dynamics on one side and complexity on the other side in relations between offer and demand and in the nature of markets lead also to changes and differentiation in using marketing tools, i.e. new development tendencies in marketing. They respect the change in the paradigm in the entire scope of marketing development. As a result of these changes, there obviously appear also new tools and methods, the existing ones then acquiring new meanings. The most significant change is the shift of marketing from the marketing of transactions to the marketing of relations. An expression of this change is the tendencies leading to strengthening relations with the customer, creation of loyal customers, care for customer relations, which represents an important factor of success. These are relations both in the product market, end in the end user markets - consumer markets. (en)
Title
  • Marketing from idea to real thing, 3rd updated and enlarged edition (en)
  • Marketing od myšlenky k realizaci, 3. aktualizované a doplněné vydání
  • Marketing od myšlenky k realizaci, 3. aktualizované a doplněné vydání (cs)
skos:prefLabel
  • Marketing from idea to real thing, 3rd updated and enlarged edition (en)
  • Marketing od myšlenky k realizaci, 3. aktualizované a doplněné vydání
  • Marketing od myšlenky k realizaci, 3. aktualizované a doplněné vydání (cs)
skos:notation
  • RIV/68407700:21230/11:00180331!RIV13-MSM-21230___
http://linked.open...avai/predkladatel
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • Z(MSM6840770038)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 210710
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/68407700:21230/11:00180331
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • Marketing Management; Marketing Research; Marketing Strategy; Marketing Mix; Audit and Controlling (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [5119F0741EC5]
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Tomek, Gustav
  • Vávrová, Věra
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 21230
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 58 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software