Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The starting point is the extension of the marketing mix of marketing services for other P, it is: Personnel, Physical Facilities a Process Management. New conditions for increased competitiveness of this principle also requires manufacturing companies. The authors define %22new 3C%22 Customer as collaborator, Customer perceived culture, Customer at the beginning and end. Effective market orientation requires the use of synergy effects, which is given by all parties both internal and external value creation. The customer is not only the bearer of needs, but innovation partner. (en)
- Východiskem je rozšíření marketingového mixu marketingu služeb o další P, to jest o Personnel, Physical Facilities a Process Management. Nové podmínky zvýšení konkurenční schopnosti vyžadují tento princip i u výrobních podniků. Autoři definují %22nová 3C%22:Customer as collaborator - Zákazník jako spolupracovník, Customer perceived culture - Zákazník vnímající kulturu, Customer at the beginning and end - Zákazník na začátku a na konci. Efektivní tržní orientace vyžaduje využití synergického efektu, který je dán jednak všemi účastníky interního i externího hodnototvorného procesu. Zákazník je nejen nositelem potřeb, ale partnerem inovace.
- Východiskem je rozšíření marketingového mixu marketingu služeb o další P, to jest o Personnel, Physical Facilities a Process Management. Nové podmínky zvýšení konkurenční schopnosti vyžadují tento princip i u výrobních podniků. Autoři definují %22nová 3C%22:Customer as collaborator - Zákazník jako spolupracovník, Customer perceived culture - Zákazník vnímající kulturu, Customer at the beginning and end - Zákazník na začátku a na konci. Efektivní tržní orientace vyžaduje využití synergického efektu, který je dán jednak všemi účastníky interního i externího hodnototvorného procesu. Zákazník je nejen nositelem potřeb, ale partnerem inovace. (cs)
|
Title
| - Procedural Drive not only in Services Marketing (en)
- Procesní řízení nejen v marketingu služeb
- Procesní řízení nejen v marketingu služeb (cs)
|
skos:prefLabel
| - Procedural Drive not only in Services Marketing (en)
- Procesní řízení nejen v marketingu služeb
- Procesní řízení nejen v marketingu služeb (cs)
|
skos:notation
| - RIV/68407700:21230/10:00168833!RIV13-MSM-21230___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/68407700:21230/10:00168833
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Marketing; Process Management; Marketing mixt (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Tomek, Gustav
- Vávrová, Věra
|
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |