Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Výsledky námi realizovaných, vzájemně navazujících výzkumných projektů naznačují cestu ke zvýšení konkurenční schopnosti firmy. Zvýšení konkurenční schopnosti vyžaduje odstranění střetů a rozporů, daných tržní orientací, mezi jednotlivými účastníky interního i externího hodnototvorného řetězce. Nezbytné je pochopení vývojových tendencí marketingu, jejichž důsledkem je důraz na marketing vztahů. Splnění požadavků zákazníka je procesem, do kterého vstupují všechny články hodnototvorného řetězce firmy, a postupně pak i všichni účastníci dodavatelského řetězce. Management produktu musí vybudovat a řídit proces, odpovídající úspěšné produktové politice, aniž by došlo k izolování realizátorů produktu, tj. výroby, nákupu a prodeje. Jednoznačně uplatněný strategický princip %22pull%22 zdůrazňuje to, že každá činnost nachází svůj smysl pouze tehdy, když ji vyžaduje externí i interní zákazník.
- Výsledky námi realizovaných, vzájemně navazujících výzkumných projektů naznačují cestu ke zvýšení konkurenční schopnosti firmy. Zvýšení konkurenční schopnosti vyžaduje odstranění střetů a rozporů, daných tržní orientací, mezi jednotlivými účastníky interního i externího hodnototvorného řetězce. Nezbytné je pochopení vývojových tendencí marketingu, jejichž důsledkem je důraz na marketing vztahů. Splnění požadavků zákazníka je procesem, do kterého vstupují všechny články hodnototvorného řetězce firmy, a postupně pak i všichni účastníci dodavatelského řetězce. Management produktu musí vybudovat a řídit proces, odpovídající úspěšné produktové politice, aniž by došlo k izolování realizátorů produktu, tj. výroby, nákupu a prodeje. Jednoznačně uplatněný strategický princip %22pull%22 zdůrazňuje to, že každá činnost nachází svůj smysl pouze tehdy, když ji vyžaduje externí i interní zákazník. (cs)
- Results of the follow-up research projects we carried out indicate a way towards increasing company competitive ability. Increasing competitive ability requires removal of clashes and contradictions, determined by market orientation, between individual participants to the internal and external value-creating chain. It is necessary to understand marketing development tendencies, which result in emphasis on marketing of relations. Fulfilling customer demands is a process entered by all parts of a company's value-creating chain, and then gradually by all participants to the contractor chain. Product management must establish and manage a process complying with a successful product-oriented policy without isolating product carriers, i.e. production, procurement, and sales. The %22pull%22 strategic principle applied apparently also emphasises that every activity meets its purpose only when it is required both by the external and internal customer. (en)
|
Title
| - Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy
- How to Improve Competitiveness (en)
- Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy (cs)
|
skos:prefLabel
| - Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy
- How to Improve Competitiveness (en)
- Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy (cs)
|
skos:notation
| - RIV/68407700:21230/09:00156802!RIV11-MSM-21230___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/68407700:21230/09:00156802
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Management; Marketing; Product; Supply Chain Management (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Tomek, Gustav
- Vávrová, Věra
|
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |