About: Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Výsledky námi realizovaných, vzájemně navazujících výzkumných projektů naznačují cestu ke zvýšení konkurenční schopnosti firmy. Zvýšení konkurenční schopnosti vyžaduje odstranění střetů a rozporů, daných tržní orientací, mezi jednotlivými účastníky interního i externího hodnototvorného řetězce. Nezbytné je pochopení vývojových tendencí marketingu, jejichž důsledkem je důraz na marketing vztahů. Splnění požadavků zákazníka je procesem, do kterého vstupují všechny články hodnototvorného řetězce firmy, a postupně pak i všichni účastníci dodavatelského řetězce. Management produktu musí vybudovat a řídit proces, odpovídající úspěšné produktové politice, aniž by došlo k izolování realizátorů produktu, tj. výroby, nákupu a prodeje. Jednoznačně uplatněný strategický princip %22pull%22 zdůrazňuje to, že každá činnost nachází svůj smysl pouze tehdy, když ji vyžaduje externí i interní zákazník.
  • Výsledky námi realizovaných, vzájemně navazujících výzkumných projektů naznačují cestu ke zvýšení konkurenční schopnosti firmy. Zvýšení konkurenční schopnosti vyžaduje odstranění střetů a rozporů, daných tržní orientací, mezi jednotlivými účastníky interního i externího hodnototvorného řetězce. Nezbytné je pochopení vývojových tendencí marketingu, jejichž důsledkem je důraz na marketing vztahů. Splnění požadavků zákazníka je procesem, do kterého vstupují všechny články hodnototvorného řetězce firmy, a postupně pak i všichni účastníci dodavatelského řetězce. Management produktu musí vybudovat a řídit proces, odpovídající úspěšné produktové politice, aniž by došlo k izolování realizátorů produktu, tj. výroby, nákupu a prodeje. Jednoznačně uplatněný strategický princip %22pull%22 zdůrazňuje to, že každá činnost nachází svůj smysl pouze tehdy, když ji vyžaduje externí i interní zákazník. (cs)
  • Results of the follow-up research projects we carried out indicate a way towards increasing company competitive ability. Increasing competitive ability requires removal of clashes and contradictions, determined by market orientation, between individual participants to the internal and external value-creating chain. It is necessary to understand marketing development tendencies, which result in emphasis on marketing of relations. Fulfilling customer demands is a process entered by all parts of a company's value-creating chain, and then gradually by all participants to the contractor chain. Product management must establish and manage a process complying with a successful product-oriented policy without isolating product carriers, i.e. production, procurement, and sales. The %22pull%22 strategic principle applied apparently also emphasises that every activity meets its purpose only when it is required both by the external and internal customer. (en)
Title
  • Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy
  • How to Improve Competitiveness (en)
  • Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy (cs)
skos:prefLabel
  • Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy
  • How to Improve Competitiveness (en)
  • Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy (cs)
skos:notation
  • RIV/68407700:21230/09:00156802!RIV11-MSM-21230___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • Z(MSM6840770038)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 320690
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/68407700:21230/09:00156802
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • Management; Marketing; Product; Supply Chain Management (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [220A707CE1BC]
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Praha
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
  • Beck pro praxi č. sv. 1
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Tomek, Gustav
  • Vávrová, Věra
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • BECK C. H.
https://schema.org/isbn
  • 978-80-7400-098-0
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 21230
is http://linked.open...avai/riv/vysledek of
Faceted Search & Find service v1.16.116 as of Feb 22 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3239 as of Feb 22 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 68 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software