About: Interakce kolej-most pro systémy přímého upevnění pro železniční mosty     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • The bridge reconstructions of bridges commonly lead to the problems with the low building depth. This leads to the design of the direct fastening systems that causes interaction with the bridges and rail. It is necessary to verify and establish the interaction functions that depend on the vertical load, climatic conditions. The test sample with the length of 2,5m was prepared and various systems of the direct fastening were used in order to obtain the interaction curves. The technical requirements will be established for the direct fastening systems. (en)
  • Pro rekonstrukce a novostavby železničních mostů je častým problémem stlačená stavební výška. Ta vede k používání systémů přímého upevnění, přičemž dochází k významné interakci mostu a koleje. Důsledkem je přídavné napětí v kolejnici a zatížení konstrukce mostu. Je nezbytné správně stanovit závislosti popisující interakci mostu a koleje a to jednak při různé úrovni svislého zatížení, jednak při různých klimatických podmínkách. Za tímto účelem byl připraven funkční vzorek délky 2,5 m, který je osazen systémy přímého podkladnicového upevnění a kontinuálně podepřené kolejnice. Tento systém byl zatěžován různými zatíženími, která mohou nastat na železničních mostech a budou odvozeny funkce závislosti. Budou stanovena doporučení a podmínky jejich použití, které budou zapracovány do připravovaných technických podmínek pro železniční svršek na mostech.
  • Pro rekonstrukce a novostavby železničních mostů je častým problémem stlačená stavební výška. Ta vede k používání systémů přímého upevnění, přičemž dochází k významné interakci mostu a koleje. Důsledkem je přídavné napětí v kolejnici a zatížení konstrukce mostu. Je nezbytné správně stanovit závislosti popisující interakci mostu a koleje a to jednak při různé úrovni svislého zatížení, jednak při různých klimatických podmínkách. Za tímto účelem byl připraven funkční vzorek délky 2,5 m, který je osazen systémy přímého podkladnicového upevnění a kontinuálně podepřené kolejnice. Tento systém byl zatěžován různými zatíženími, která mohou nastat na železničních mostech a budou odvozeny funkce závislosti. Budou stanovena doporučení a podmínky jejich použití, které budou zapracovány do připravovaných technických podmínek pro železniční svršek na mostech. (cs)
Title
  • Interakce kolej-most pro systémy přímého upevnění pro železniční mosty
  • Interakce kolej-most pro systémy přímého upevnění pro železniční mosty (cs)
  • The bridge-track interaction for direct fastening on railway bridges (en)
skos:prefLabel
  • Interakce kolej-most pro systémy přímého upevnění pro železniční mosty
  • Interakce kolej-most pro systémy přímého upevnění pro železniční mosty (cs)
  • The bridge-track interaction for direct fastening on railway bridges (en)
skos:notation
  • RIV/68407700:21110/14:00226539!RIV15-TA0-21110___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • P(TE01020168)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...onomickeParametry
  • Poznatky získané provedením a vyhodnocením zkoušek daného funkčního vzorku umožní rozšíření použití bezstykové koleje na mosty, kde je v současnosti kvůli nedostatečným podkladům pro navrhování nutno používat finančně náročná řešení s využitím kolejových dilatačních zařízení. Úsporu lze kvantifikovat redukcí počtu kolejových dilatačních zařízení. Pokud uvažujeme jeho cenu 3 mil. Kč, lze předpokládat, že po zapracování výsledků do připravovaných technických podmínek pro železniční svršek by se ročně mohlo dané řešení uplatnit na 10 ks mostů, kde by jinak bylo nutno aplikovat KDZ. To by vedlo k úspoře cca 30 mil. Kč.
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 22326
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/68407700:21110/14:00226539
http://linked.open...terniIdentifikace
  • TE01020168-007/2014
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open...vai/riv/kategorie
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • bridge; rail; interaction; fastening (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [9F707ACA22F4]
http://linked.open.../licencniPoplatek
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...vavai/riv/projekt
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...echnickeParametry
  • Výsledek využívá příjemce pro výzkum.
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Novák, Miroslav
  • Ryjáček, Pavel
  • Stančík, Vojtěch
http://linked.open...avai/riv/vlastnik
http://linked.open...itiJinymSubjektem
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 21110
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 58 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software