Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The aim of the methodology is provide a tool enabling detection of inhomogeneous and low bearing capacity spots in newly laid structural layers of railway track-bed. It was developed particularly for investigations performed on the levels of formation and sub-ballast surfaces. The evaluation is based on light falling weight deflectometer measurements. For the detection of the inhomogeneous spots a new quantity - the degree of the layer quality Zz - is established. The degree of the layer quality is calculated as a ratio between deflections of the loading plate caused by individual weight impacts. The methodology introduces a new way of evaluation of structural layer quality and recommends subsequent processes. In the inhomogeneous and low bearing capacity spots, it is recommended to verify the bearing capacity by means of the static plate load test. (en)
- Cílem metodiky je postup identifikace nehomogenních a málo únosných („slabých“) míst na nově zhotovených vrstvách pražcového podloží (zejména zemní pláně a pláně tělesa železničního spodku). Hlavním měřícím prostředkem je lehká dynamická deska. Pro identifikaci nehomogenních míst je v metodice zavedena nová veličina – stupeň kvality vrstvy Zz. Tento stupeň je vypočten jako poměr zatlačení zkušební desky od jednotlivých rázů. V metodice je zavedeno hodnocení kvality vrstvy a další postup prací. V místech nehomogenit a málo únosných míst se doporučuje následně provádět statické zatěžovací zkoušky.
- Cílem metodiky je postup identifikace nehomogenních a málo únosných („slabých“) míst na nově zhotovených vrstvách pražcového podloží (zejména zemní pláně a pláně tělesa železničního spodku). Hlavním měřícím prostředkem je lehká dynamická deska. Pro identifikaci nehomogenních míst je v metodice zavedena nová veličina – stupeň kvality vrstvy Zz. Tento stupeň je vypočten jako poměr zatlačení zkušební desky od jednotlivých rázů. V metodice je zavedeno hodnocení kvality vrstvy a další postup prací. V místech nehomogenit a málo únosných míst se doporučuje následně provádět statické zatěžovací zkoušky. (cs)
|
Title
| - Vyhledávání nehomogenních míst na zhotovených konstrukčních vrstvách pražcového podloží
- Vyhledávání nehomogenních míst na zhotovených konstrukčních vrstvách pražcového podloží (cs)
- Detection of the inhomogeneous spots in finished structural layers of railway track-bed (en)
|
skos:prefLabel
| - Vyhledávání nehomogenních míst na zhotovených konstrukčních vrstvách pražcového podloží
- Vyhledávání nehomogenních míst na zhotovených konstrukčních vrstvách pražcového podloží (cs)
- Detection of the inhomogeneous spots in finished structural layers of railway track-bed (en)
|
skos:notation
| - RIV/68407700:21110/14:00214688!RIV15-TA0-21110___
- Č.j.: 10/2014-520-TVP/1
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...certifikacniOrgan
| - ČR, Ministerstvo dopravy, Odbor strategie; nábř. L. Svobody 1222/12, Praha 1
|
http://linked.open.../datumCertifikace
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...onomickeParametry
| - Vyhledávání nehomogenních míst na zhotovených konstrukčních vrstvách pražcového podloží umožní optimalizaci počtu prováděných statických zatěžovacích zkoušek. Touto optimalizací dojde k úspoře počtu prováděných zkoušek o 30%. Při provedení 100 statických zatěžovacích zkoušek ročně a ceně za jednu zkoušku 3000 Kč, dojde při snížení počtu zkoušek o 30% k finanční úspoře 90 000 Kč.
|
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/68407700:21110/14:00214688
|
http://linked.open...terniIdentifikace
| |
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - degree of layer quality; light falling weight deflectometer; railway track bed (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...echnickeParametry
| - Metodika je předmětem smlouvy č. 8-08-13-MZ-008 o uplatnění certifikované metodiky zpracované v rámci řešení výzkumného projektu/záměru č. 01/TA01030516 mezi Centrem dopravního výzkumu, v.v.i (hlavní řešitel projektu), IČ: 44994575 a Viamontem DSP, IČ: 44994575, ze dne 18. 12. 2013. Kontaktní osobou za Centrum dopravního výzkumu je pan doc. Ing. Zdeněk Hřebíček, CSc., vedoucí oblasti průřezových problémů v dopravě, tel. 541 641 742, e-mail: zdenek.hrebicek@cdv.cz
|
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Břešťovský, Petr
- Lidmila, Martin
- Hřebíček, Z.
|
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |