About: Zkušenosti s návrhem recyklace podkladních vrstev získaných během modernizace dálnice D1     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Příspěvek se zabývá jedním z aspektů a procesů modernizace dálnice D1 v úseku Praha - Brno, konkrétně recyklací hydraulicky stmelené podkladní konstrukční vrstvy. Ta vychází z celkové koncepce modernizace, která upřednostnila před celkovou rekonstrukcí všech konstrukčních vrstev nebo provedením segmentace betonových desek s překrytím asfaltovým souvrstvím, realizace recyklace na místě uvedené podkladní vrstvy a následné překrytí novým CB krytem. Cílem článku je poukázat na rozdíly v technologiích provedení a posouzení recyklace za studena a cementové stabilizace, které jsou si ve své podstatě velice podobné. Získané zkušenosti je nutné správně aplikovat v technologickém procesu výstavby, spíše však bude nezbytné provést změny v navrhované technologii, která by měla být při výstavbě použita i do budoucna.
  • Příspěvek se zabývá jedním z aspektů a procesů modernizace dálnice D1 v úseku Praha - Brno, konkrétně recyklací hydraulicky stmelené podkladní konstrukční vrstvy. Ta vychází z celkové koncepce modernizace, která upřednostnila před celkovou rekonstrukcí všech konstrukčních vrstev nebo provedením segmentace betonových desek s překrytím asfaltovým souvrstvím, realizace recyklace na místě uvedené podkladní vrstvy a následné překrytí novým CB krytem. Cílem článku je poukázat na rozdíly v technologiích provedení a posouzení recyklace za studena a cementové stabilizace, které jsou si ve své podstatě velice podobné. Získané zkušenosti je nutné správně aplikovat v technologickém procesu výstavby, spíše však bude nezbytné provést změny v navrhované technologii, která by měla být při výstavbě použita i do budoucna. (cs)
  • The paper focuses on one of the aspects and tehcnical processes during the modernization of D1 motorway in the section Praha-Brno, basically on the recycling of hydraulically bonded base structural layer. The recycling arises from the overall concept of modernization, where this was taken as preference comparing to reconsturction of all layers or performance of concrete pavement fragmentation woth overlay by asphalt mixes. Cold recylcing tehcnique done in-situ was selected as the most appropriate using later overlay by new concrete pavement. The paper should show differences in execution techniques and assessment between cold recycled mix and cement stabilization, which are tehcnically quite similar. Gained results have to be applied correctly in the tehcnological process of construction. Based on the findings it might be necessary to partially change in the porposed technique, which shoudl be used for all stages of the modernization in the near future. (en)
Title
  • Zkušenosti s návrhem recyklace podkladních vrstev získaných během modernizace dálnice D1
  • Zkušenosti s návrhem recyklace podkladních vrstev získaných během modernizace dálnice D1 (cs)
  • Experience with the design of recycled base layers gained during the modernization of D1 motorway (en)
skos:prefLabel
  • Zkušenosti s návrhem recyklace podkladních vrstev získaných během modernizace dálnice D1
  • Zkušenosti s návrhem recyklace podkladních vrstev získaných během modernizace dálnice D1 (cs)
  • Experience with the design of recycled base layers gained during the modernization of D1 motorway (en)
skos:notation
  • RIV/68407700:21110/13:00209886!RIV14-MSM-21110___
http://linked.open...avai/predkladatel
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • S
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 118933
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/68407700:21110/13:00209886
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • cold recycling; cement stabilization; indirect tensile strength; compressive strength; water susceptibility; in-situ techniques (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [19CB0513B9F5]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • Bratislava
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Bratislava
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • XVIII. seminár Ivana Poliačka s mezinárodnou účasťou
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Mondschein, Petr
  • Suda, Jan
  • Valentin, Jan
  • Šedina, Jakub
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Kongres STUDIO, spol. s r.o.
https://schema.org/isbn
  • 978-80-89565-12-2
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 21110
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 78 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software