Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
rdfs:seeAlso
| |
Description
| - The software is designed to estimate the socio-economic impact of cycle track on the project's territory. The basic inputs generating social benefit are general public, private entrepreneurs and public sector. The socio-economic impact is based on man-time-savings, travel-time-savings, profit increase of project suppliers, service providers and also cities, regions and the state. The aim of the software is to demonstrate that cycling infrastructure development brings the whole range of benefits to society. Transport infrastructure development is an important factor in the dynamics of economic development with a direct impact on employment. Software outputs may serve also to support the sustainable development of the construction and maintenance of cycling infrastructure. (en)
- Aplikace je primárně určena ke stanovení socio-ekonomického přínosu cyklotrasy na území dopadu projektu. Základními vstupy generující celospolečenský přínos je občanská veřejnost, soukromí podnikatelé a státní sektor. Socio-ekonomické vlivy jsou finančně vyjádřeny formou úspor času osob, úspor za cestovné, nárůstu hospodářského výsledku dodavatelů realizace projektu, servisu, služeb ale rovněž města, kraje i státu. Cílem softwaru je prokázat, že investice do rozvoje cyklostezek má celospolečenský přínos, jelikož doprava a dopravní infrastruktura je důležitým faktorem dynamiky rozvoje ekonomiky s přímým vlivem na zaměstnanost. Výstupy tohoto softwaru mohou sloužit rovněž jako podpora zajištění udržitelného rozvoje výstavby a údržby cyklistické infrastruktury.
- Aplikace je primárně určena ke stanovení socio-ekonomického přínosu cyklotrasy na území dopadu projektu. Základními vstupy generující celospolečenský přínos je občanská veřejnost, soukromí podnikatelé a státní sektor. Socio-ekonomické vlivy jsou finančně vyjádřeny formou úspor času osob, úspor za cestovné, nárůstu hospodářského výsledku dodavatelů realizace projektu, servisu, služeb ale rovněž města, kraje i státu. Cílem softwaru je prokázat, že investice do rozvoje cyklostezek má celospolečenský přínos, jelikož doprava a dopravní infrastruktura je důležitým faktorem dynamiky rozvoje ekonomiky s přímým vlivem na zaměstnanost. Výstupy tohoto softwaru mohou sloužit rovněž jako podpora zajištění udržitelného rozvoje výstavby a údržby cyklistické infrastruktury. (cs)
|
Title
| - OptiCycle 2013
- OptiCycle 2013 (en)
- OptiCycle 2013 (cs)
|
skos:prefLabel
| - OptiCycle 2013
- OptiCycle 2013 (en)
- OptiCycle 2013 (cs)
|
skos:notation
| - RIV/68407700:21110/13:00201779!RIV14-MSM-21110___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...onomickeParametry
| - odhad nárust hospodářského výsledeku
|
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/68407700:21110/13:00201779
|
http://linked.open...terniIdentifikace
| |
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - socio-economic impact; cycle track; project territory; time savings; sustainable development; cycling infrastructure; OptiCycle (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...echnickeParametry
| - socio-ekonomický přínos, finanční úspory
|
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...avai/riv/vlastnik
| |
http://linked.open...itiJinymSubjektem
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |