Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Efektivní systém správy a údržby silniční sítě je klíčem k postupné rychlejší obnově technického stavu pozemních komunikací, které představují jedno z nejvýznamnějších aktiv rozvinuté společnosti vůbec. Současně je to předpoklad pro zvyšování komfortu uživatelů, jakož i opodstatnění různých forem zpoplatnění či zdanění. Dnešní neutěšený stav silniční sítě je vedle způsobu financování obnovy a správy do značné míry determinován též nastaveným systémem, který se nepřizpůsobil trendům doby a současně v sobě zatím nedokázal objevit nezbytnost většího důrazu na principy životního cyklu a dlouhodobost volených strategií. Jako formy zamyšlení a nastínění teoretických východisek byly v poslední době popsány možnosti úpravy vlastního systému zajištění správy a údržby pozemních komunikací, který by významným způsobem překračoval dnešní časově omezené dodavatelské smlouvy a principy řízení. Rozvíjené úvahy se snaží zohlednit problematiku řízeného stárnutí a zapracování nezbytnosti pohledu analýzy životního cyklu konstrukce. Současně se snaží rozpracovat principy dlouhodobých výkonově orientovaných servisních smluv s poznatky jejich aplikace ve světě.
- Efektivní systém správy a údržby silniční sítě je klíčem k postupné rychlejší obnově technického stavu pozemních komunikací, které představují jedno z nejvýznamnějších aktiv rozvinuté společnosti vůbec. Současně je to předpoklad pro zvyšování komfortu uživatelů, jakož i opodstatnění různých forem zpoplatnění či zdanění. Dnešní neutěšený stav silniční sítě je vedle způsobu financování obnovy a správy do značné míry determinován též nastaveným systémem, který se nepřizpůsobil trendům doby a současně v sobě zatím nedokázal objevit nezbytnost většího důrazu na principy životního cyklu a dlouhodobost volených strategií. Jako formy zamyšlení a nastínění teoretických východisek byly v poslední době popsány možnosti úpravy vlastního systému zajištění správy a údržby pozemních komunikací, který by významným způsobem překračoval dnešní časově omezené dodavatelské smlouvy a principy řízení. Rozvíjené úvahy se snaží zohlednit problematiku řízeného stárnutí a zapracování nezbytnosti pohledu analýzy životního cyklu konstrukce. Současně se snaží rozpracovat principy dlouhodobých výkonově orientovaných servisních smluv s poznatky jejich aplikace ve světě. (cs)
- Efficient systems of road network maintenance and administration is a key issue for successively faster renovation of technical conditions of roads, which can be identified as one of the most important assets in developed economies. At the same time it is a presumption for raising the users' comfort, as well as justification of various forms of tolling and taxation. Present chilling and poor condition of road network is besides the processes of financing rehabilitation and administration in large extend determined as well by the adjusted system, which has not been adapted to actual trends. At the same time it has not been so far achieved to identify for the system necessity of larger accent on principles of life cycle and decision on long-term strategies. Possibilities of modification of the pavement administration and maintenance assuring system have been recently described as a possible form of muse and outlining theoretical solutions. Alternative solutions would considerably exceed (en)
|
Title
| - Alternativní přístupy ke zlepšení způsobu zajištění správy a údržby pozemních komunikací II. a III. třídy
- Alternativní přístupy ke zlepšení způsobu zajištění správy a údržby pozemních komunikací II. a III. třídy (cs)
- Alternative solutions for improved management and maintenance of 2nd and 3rd class roads (en)
|
skos:prefLabel
| - Alternativní přístupy ke zlepšení způsobu zajištění správy a údržby pozemních komunikací II. a III. třídy
- Alternativní přístupy ke zlepšení způsobu zajištění správy a údržby pozemních komunikací II. a III. třídy (cs)
- Alternative solutions for improved management and maintenance of 2nd and 3rd class roads (en)
|
skos:notation
| - RIV/68407700:21110/11:00188148!RIV12-MSM-21110___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/68407700:21110/11:00188148
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - performance based maintenance, pavement management system (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Sborník ASFALTOVÉ VOZOVKY 2011
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Márová, Eva
- Valentin, Jan
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |