About: Výsledky laboratorních zkoušek vlastností upevnění na ocelových %22Y%22 pražcích     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Článek pojednává o zkouškách odporu proti podélnému posunutí a pootočení kolejnice v upevnění S15. Měření probíhala v rámci projektu Ministerstva dopravy ČR číslo 1F82A/050/910 %22Výzkum lehké konstrukce železničního svršku a spodku pro regionální tratě%22. Zkoušky byly provedeny na soustavě železničního svršku, která se sestávala z kolejnice S49, upevnění S15 a ocelového Y pražce. Měření odporu proti podélnému posunutí proběhla v několika variantách - kolejnice v jednom resp. ve dvou uzlech upevnění a různé hodnoty upínacích momentů upevnění. Měření odporu proti pootočení se uskutečnila pro různé hodnoty upínacích momentů upevnění, ale pouze s kolejnicí upevněnou v jednom uzlu. Všechny zkoušky byly digitálně zaznamenávany a vyhodnoceny. Naměřené hodnoty odporů budou použity do výpočtu stability bezstykové koleje ve zkušebním úseku na trati Liberec - Tanvald, který byl v rámci projektu zřízen. V konstrukci železničního svršku jsou použity ocelové Y pražce s upevnění
  • Článek pojednává o zkouškách odporu proti podélnému posunutí a pootočení kolejnice v upevnění S15. Měření probíhala v rámci projektu Ministerstva dopravy ČR číslo 1F82A/050/910 %22Výzkum lehké konstrukce železničního svršku a spodku pro regionální tratě%22. Zkoušky byly provedeny na soustavě železničního svršku, která se sestávala z kolejnice S49, upevnění S15 a ocelového Y pražce. Měření odporu proti podélnému posunutí proběhla v několika variantách - kolejnice v jednom resp. ve dvou uzlech upevnění a různé hodnoty upínacích momentů upevnění. Měření odporu proti pootočení se uskutečnila pro různé hodnoty upínacích momentů upevnění, ale pouze s kolejnicí upevněnou v jednom uzlu. Všechny zkoušky byly digitálně zaznamenávany a vyhodnoceny. Naměřené hodnoty odporů budou použity do výpočtu stability bezstykové koleje ve zkušebním úseku na trati Liberec - Tanvald, který byl v rámci projektu zřízen. V konstrukci železničního svršku jsou použity ocelové Y pražce s upevnění (cs)
  • This report deals with laboratory tests made within the Ministry of transport's project number 1F82A/050/910 %22Výzkum lehké konstrukce železničního svršku a spodku pro regionální tratě%22. The tests were arranged in order to find out the longitudinal displacement resistant and the rotation resistant of a rail in a fastening. As a specimen were used a section of rail S49 and two types of Y steel sleepers made by ThyssenKrupp company with fastening S15. The report describes both tests' processes, shows the results in tables and graphs in dependence on a type of sleeper and fastening moment of force. Conclusions from the tests results are noticed there, too. (en)
Title
  • Výsledky laboratorních zkoušek vlastností upevnění na ocelových %22Y%22 pražcích
  • The Laboratory Tests Results of Properties of The Fastening Used On 'Y' Steel Sleepers (en)
  • Výsledky laboratorních zkoušek vlastností upevnění na ocelových %22Y%22 pražcích (cs)
skos:prefLabel
  • Výsledky laboratorních zkoušek vlastností upevnění na ocelových %22Y%22 pražcích
  • The Laboratory Tests Results of Properties of The Fastening Used On 'Y' Steel Sleepers (en)
  • Výsledky laboratorních zkoušek vlastností upevnění na ocelových %22Y%22 pražcích (cs)
skos:notation
  • RIV/68407700:21110/10:00168150!RIV11-MD0-21110___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • P(1F82A/050/910)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 297348
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/68407700:21110/10:00168150
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • Y steel sleeper; regional railway tracks; continuously welded rail; longitudinal displacement resistant; rotation resistant; rail fastening (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [5D6F8116C2D7]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • Brno
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Brno
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Juniorstav 2010 - 12. Odborná konference doktorského studia
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...vavai/riv/projekt
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Zvěřina, Jan
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
https://schema.org/isbn
  • 978-80-214-4042-5
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 21110
is http://linked.open...avai/riv/vysledek of
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 121 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software