Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
rdfs:seeAlso
| |
Description
| - The main goal of the research named %22Public awareness of Fair trade in Czech Republic%22 was to identify konwledge and attitudes of Czech citizens towards Fair trade products and describe patterns of consumption. The research was done in 2011. (en)
- Cílem výzkumu je identifikovat znalosti a postoje obyvatel ČR ve vztahu k Fair trade a popsat nákupní chování ve vztahu k Fair trade výrobkům. Výzkum je zaměřen na kvantifikaci povědomí o Fair trade, na identifikaci asociací spojených s Fair trade, na zjišťování povědomí o vlastnostech Fair trade výrobků a o principech, na kterých je Fair trade založen. Pozornost je dále věnována kvantifikaci povědomí o konkrétních Fair trade výrobcích a o označení těchto výrobků. Z hlediska postojů obyvatel ČR k Fair trade je zjišťována zejména preference Fair trade výrobků, postoj k jejich ceně a provedeno je srovnání Fair trade výrobků s běžnými výrobky. Z hlediska nákupního chování jsou výzkumné otázky zaměřeny na kvantifikaci podílu respondentů nakupujících Fair trade výrobky, na kvantifikaci frekvence nákupu a výši útraty za tyto výrobky. Výzkumné otázky jsou dále zaměřeny na identifikaci argumentů pro a proti nákupu Fair trade výrobků, na místa nákupu a na nejčastěji nakupované druhy Fair trade výrobků.
- Cílem výzkumu je identifikovat znalosti a postoje obyvatel ČR ve vztahu k Fair trade a popsat nákupní chování ve vztahu k Fair trade výrobkům. Výzkum je zaměřen na kvantifikaci povědomí o Fair trade, na identifikaci asociací spojených s Fair trade, na zjišťování povědomí o vlastnostech Fair trade výrobků a o principech, na kterých je Fair trade založen. Pozornost je dále věnována kvantifikaci povědomí o konkrétních Fair trade výrobcích a o označení těchto výrobků. Z hlediska postojů obyvatel ČR k Fair trade je zjišťována zejména preference Fair trade výrobků, postoj k jejich ceně a provedeno je srovnání Fair trade výrobků s běžnými výrobky. Z hlediska nákupního chování jsou výzkumné otázky zaměřeny na kvantifikaci podílu respondentů nakupujících Fair trade výrobky, na kvantifikaci frekvence nákupu a výši útraty za tyto výrobky. Výzkumné otázky jsou dále zaměřeny na identifikaci argumentů pro a proti nákupu Fair trade výrobků, na místa nákupu a na nejčastěji nakupované druhy Fair trade výrobků. (cs)
|
Title
| - CSDA00143 : Povědomí o Fair trade v populaci ČR
- CSDA00143 : Povědomí o Fair trade v populaci ČR (cs)
- CSDA00143 : Public awareness of Fair trade in Czech Republic (en)
|
skos:prefLabel
| - CSDA00143 : Povědomí o Fair trade v populaci ČR
- CSDA00143 : Povědomí o Fair trade v populaci ČR (cs)
- CSDA00143 : Public awareness of Fair trade in Czech Republic (en)
|
skos:notation
| - RIV/68378025:_____/14:00431199!RIV15-AV0-68378025
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/68378025:_____/14:00431199
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - fair trade; responsible consumption; willingness to pay (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...i/riv/kodPristupu
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...telVyzkumneZpravy
| - Sociologický ústav AV ČR, v.v.i
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Chylíková, Johana
- Dlouhá, Marie
- Krejčí, Jindřich
- Leontiyeva, Yana
- Vávra, Martin
- Čížek, Tomáš
- Sadílková, Petra
|
http://linked.open...rzeVyzkumneZpravy
| |